派中文卷~一班40個人...有30個人唔合格= =''
勁on9
lunch要唱歌,,mf...但係冇去
去左街食飯
到左is堂..車sir on99@@;
跟住中屎test..完全唔識囉
放學...去左轉大元..跟住番學校
出學校..又去學校..跟住同完人番屋企
又番左學校幫奶聰拎hb
跟住番屋企換衫出街...
拎埋件衫俾呀飛..但係佢冇出黎囉
跟住去左翠屏..打機..玩左一陣就閃水- -
又係on99玩補習既時間..
補完番屋企食飯..洗白白..而家玩電腦
cmcmcm~~~
咪住..聽日好似英文test喎-口-!!!!..
要溫書!!!!
88
|