米米日記_xd┐_~*v*
waianyip
暱稱: 米米
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
呢d先叫放假家嘛
放假既日子
就eaxm完啦@v@
誰羨慕像我這樣強的人
嘩~好悶 - -''
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 95
今日人氣: 1
累積人氣: 3106
站內搜尋
2008 年 11 月 3 日  星期一   晴天


咩我講野好大聲咩=_='? 愉快 分類: 未分類

派中文卷~一班40個人...有30個人唔合格= =''
on9

lunch要唱歌,,mf...但係冇去
去左街食飯

到左is堂..車sir on99@@;

跟住中屎test..完全唔識囉

放學...去左轉大元..跟住番學校
出學校..又去學校..跟住同完人番屋企
又番左學校幫奶聰拎hb

跟住番屋企換衫出街...
拎埋件衫俾呀飛..但係佢冇出黎囉
跟住去左翠屏..打機..玩左一陣就閃水- -

又係on99玩補習既時間..
補完番屋企食飯..洗白白..而家玩電腦

cmcmcm~~~
咪住..聽日好似英文test喎-口-!!!!..
要溫書!!!!
88



2008 年 11 月 2 日  星期日   晴天


大件事@_@"?? 開心 分類: 未分類

今日好乖..唔諗住出街^_^"v
食完野番左屋企....
講下電話用下電腦咁到左5點...
接到一個電話就改變左我既今日-3-''
接完個電話...除褲再著褲踢拖跟住飛去富亨..

到左..嘩..咁大件事呀,,
叫奶聰帶左對鞋俾我..

喂..雖然我叫你是但帶對...但係你都唔洗俾對咁既野我嫁.=.=''
跟住之後既時間都係係到等...又了解下事情咁 \ _ /
到左最後..都係冇事發生....

跟住7點幾番到屋企
食飯..講下電話..sms..咁就一晚
拎住本中屎書成晚..但偽一眼都冇睇過囉 = . =''
而家睇一次跟住訓啦..

88....cmcmccmmmcmcmcmcmcmcmmcmcmmmmmmmmmmm!

 



2008 年 10 月 31 日  星期五   晴天


校運會第二日+halowin!! 開心 分類: 未分類

 今日係校運會第二日...
今日冇咩凸別...
去左玩鐵餅...嘩.....好難玩==''
玩兩下兩下foul哂....勁@@

跟住lunch..洗唔洗見到咁多老師呀= ' ' =
番到去..搵位....坐下..又叫下...跟住到左齊齊跑
跑得哂@@""勁呢

放學...番屋企換衫..
跟住出街....去左人地屋企..
7點出左去...行到8點去左富亨@@""

到左富亨!!!嘩..搞邊科..咁多人拎住武器...
哈哈...十蚊一把..xd跟住就係富亨去白塔...
去緊既途中就搞到成身汗xd...
去到.,,去左街市買酒...24支...
個呀e勁好人...又送多左4支..又送花生俾我地..
又俾糖糖我地食...-v-''
跟住買完冰呀...野食呀上左白塔啦跟住就

跟住就係白塔到玩...喪足成晚....真係好開心@@
飲左3支...咩feel都冇=]'
玩到12點就走啦...
番到屋企..洗白白..跟住玩左一陣電腦就訓lu!!~~

88...cmcm=]



2008 年 10 月 30 日  星期四   酷熱


枚運會第一日~ 開心 分類: 未分類

今朝去左昌m食早餐~
哈..都唔知係咪食既..玩到....
跟住行去運動場...仕左d靚位..

早上得一個比賽有我份= ='
就係標槍..真係勁on9囉..
走去曬..又唔識玩喎

到左lunch去左間唔知咩野到食..$23..都幾平
食完同球..展行...@@
搵個地方都咁難搵= =''

到左下午啦...
第一個活動係推鉛球...吓死我..
差d8強都入唔到...第一下冇出全力..
跟住第二下俾人foul左= =''
好在都入到8強..跟住推推推..
推左個第3番黎..
係下面行左陣...上番去...聽到三級跳最後召集=o=''
又死番落去....
我完全唔識玩囉....仲要我係第一個跳果個=.=''凸
跟住on99咁玩完左...哈=]
跟住又上去坐..玩下..一陣就放學..

放學飛同球俾人扣分- -''
因為著左jacket= =''

之後番左學校攞書
跟住上左大廣上面坐...
坐左好耐..跟住番屋企=]

跟住出左街食飯..
食完番屋企...洗白白..玩電腦
而家訓啦...聽日要早起=]
早抖啦=]~~~88

cmcmcmcm~~



2008 年 10 月 28 日  星期二   晴天


發小翠脾氣 \ _ /!! 分類: 未分類

今日早上遲左起身
勁眼訓.....
放左學去搵小翠補默= . =''(我幾乖=])

但係你個屎忽鬼..我黎搵你你仲係到煩..
又話默好d又咩又咩..跟住俾我屌....
我默完拍枱走人....文到唔鬼作..打折咪打折!!!
去搵伍太..又係on99..扣分..扣你屎比咩扣....
你都on99係到想fake我@_@""傻西.以為我咩都唔知..
咪又係扣唔到我分..=.='
跟住走左..去hea...7點番到屋企..

係到玩下電腦...跟住傾電話...咁就一晚=]

8888~~cmccmcmccmc