米米日記正式開張!!大家請支持
今日起身..落左去補番唔記得去補既果個補習= ='''
補完去左peoples入左10蚊入手機=v='
跟住行去吉之島搭k12...
去既途中見到菜根佢細妹仲有唔記得左邊個
佢細妹見到我大叫話...朱廣安呀!!!..我o左囉-0-'
跟住仲要同菜根既頻完全錯哂..唉...
跟住到左火車站..杜杜以為1點集合所以勁早到
齊人就行..去到大圍係到等李明欣..等左勁耐=口='
跟住轉車再轉車..到左西9
我地分左兩邊去等..男仔等一邊..女仔等一邊
女仔果邊快d..所以去左佢地果間食...(其實兩間都一樣-3-)
跟住食..勁好玩..d壽c放哂入d杯到.
跟住拎走佢..哈..好狗
叫左勁多野食...好開心-v-
次次d野一次過黎哂..跟住1秒之後就冇哂-0-''
(唔該5碟鰻魚壽c..5碟8爪魚壽c.5碟xxx.5碟xxx..5碟xxx5碟xxx...仲有10碟3文魚壽c)
跟住去左影貼紙相...哈
第一張冇一張有完整頭係到...算啦
第二張好好多...呵..唔錯
分完相..過完膠..買金幣玩@v@..
好好玩....最後得出黎既結果係..果到既頭d機兩部都on99既@@
跟住就最番屋企啦.....
番到屋企睇功夫@_@"
跟住訓覺..
就係咁多....
哈,,,多多支持我個qooza呀...遲d會有相=]
|