米米日記_xd┐_~*v*
waianyip
暱稱: 米米
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
呢d先叫放假家嘛
放假既日子
就eaxm完啦@v@
誰羨慕像我這樣強的人
嘩~好悶 - -''
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 95
今日人氣: 5
累積人氣: 3104
站內搜尋
2008 年 11 月 24 日  星期一   晴天


呆呆滯滯的一天 疲倦 分類: 未分類

今日冇咩特別野..
只係is堂調位.

....成日都好似好多野做咁..搵老師..做功課
但係都係好呆..做完都唔知自己做左d咩咁- -''
放左學..同呀妹去左改裙...跟住又番學校
係到玩..同錞玩打手...打到佢腫哂..哈哈
起哂一點點咁..xdxd
跟住5點幾番左富亨..6點幾成班傻仔掛住打機番哂屋企
上哂腦啦成班- -''
跟住番到屋企..成晚都冇人係屋企...
想知點解問我啦..唔想講出黎...=3=''


cmcmcm!!



2008 年 11 月 23 日  星期日   晴天


好辛苦...好支力...好唔開心...哭了... 傷心 分類: 未分類

呢幾日真係好唔開心...
琴日發生左一件好大件事...
一出到lift口我就喊
跟住落到去就咩都唔理..望住地下.係咁行..行得好快
行去白塔...到左果到..我只係可以扮冇咩野咁..
當件事好似冇咩野咁笑下就過左
打機?坐?..打機囉...好呀!打機囉..
好..咪打機...打打打...好冇心機..冇人睇得出..打囉
收到電話...我成個人呆左...咩都冇做過
係到望住電腦...呆哂.過左10分鐘有多..有人叫我啦
喂..gg啦..入黎玩啦....哦..玩囉玩囉..
玩啦..玩完..去邊?...去左8號....哦..今晚打波..好呀好呀..打囉打囉
番左屋企食飯...想傾電話?..好呀..傾囉傾囉
出左去打波啦之後..係咁打..係咁打..唔想俾自己停
唔要停呀我...打打打..好想有野做..我要有野做
不停麻醉自己....收到個電話..下...做咩喊?
好啦..波都唔打啦..去左搵佢....係到傾..
有冇事呀..唔好咁啦..睇開d啦..遲下冇事嫁啦
呢d都係安慰人會用既句子..我都有用..佢係到喊..
d人安慰緊佢...我就自己係到諗野..一冇野做啦..諗野
之後就變左我喊....
我覺得好辛苦..好支力..我真係好支力..
我就問左人一句說話...你覺得我今日係唔係好開心呀?
係呀..我成日都好似好開心咁..我自己都覺
我係咁嫁..我由細到大..唔開心一定冇人知..收收埋埋..當咩事都冇發生
我不停搵野俾自己做..咩都唔諗..係咁講野
咩都唔要諗...我要開心..我要開心
一個人識得逼自己去開心..未嘗唔係一件好既事丫

..但係好似唔係真係咁好喎
到左係果到.有人同我傾啦...咩都講野出黎
佢一樣一樣咁同我解釋..令到我好過了一點
但局外人不會比我更加明白事情的嚴重性...
心中此中有點兒痛...好辛苦好辛苦
12點..回家了...家人面前總要露出笑容
全家都訓哂啦...得番我..我係到做咩?
我唔敢去訓覺..唔想俾自己有機會諗野...打機?
打機囉..開左game 連ac都唔識打...睇op
好啦睇啦....睇左4集..
我睇左4集...睇哂啦..播就播完4集啦..但係做左d咩我完全唔知..
4點啦....只希望上床之後就可以訓著
我做唔到...個腦係咁諗野..唔識停..最終換來的都係眼淚
到左今日...個個都話我個樣好廢...唔知點咁
心情好過琴日好多既...但係都係有唔開心
都會自己亂諗野...晚上啦..番屋企啦
係屋企都係自己係到諗野...講電話...諗通左好多

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

而家心理同身理都好支力...
有人同我講...當呢個係個難關...過左之後一定好好
<最後的疼愛是手放開...>by手放開
我又諗...放手?對你好似會好d

諗完..有人同我講..如果係咁既話我一定會後悔
想過了...呢一關我一定陪你行埋落去
就當呢個係一個難關...我唔會放手...
只會捉緊你....因為我亦都唔想俾機會自己後悔



累透了~



2008 年 11 月 20 日  星期四   晴天


好多日冇打~呢排好悶 分類: 未分類

唔知點解...呢排覺我日日既生活都好悶
都一樣..日復一日...悶到喪=.=''
好似咁

...番學d野都唔好提啦...差唔多日日都一樣
到左放學..日日做d野又係一樣
跟住番到屋企更加唔洗講...都係一樣
最多都係出下街玩下...11點幾又番屋企..
日復一日~~...


朋友喎!!~~


cmcm



2008 年 11 月 11 日  星期二   寒冷


有情有義的我\ _ /!! 開心 分類: 未分類

今日勁眼訓狗囉唔知咩事..
頭3堂訓覺..
va畫畫..跟住訓覺
到左lunch要mf..個自閉仔主席(易梓豪)
係到玩擇名xd....自閉得黎..都識聽呀sir講野..xd
跟住出左去食野..
pth堂訓覺
中文堂俾老師收左電話
跟住上堂勁乖仔=]
到左放學去搵佢拎番...
嘩...真係唔掂..搞到好似哄女咁哄=.=''

又係到問埋d on9野...好煩
我太勁既關係...所以冇扣分=]
跟住放學上左樓..跟住番富亨..跟住買完野食番屋企
番到屋企收到個sms..見到係大明..心諗...(又係變態佬=.='!!??!?!)
估唔到佢話佢入左醫院..o左...
叫我去探佢..話好悶..
跟住我就7點幾死左出去醫院搵佢..
(行左好耐囉..唔識行..又凍又黑又有狗)
帶左個nds俾佢玩..估唔到佢中意我個手機多過nds..
因為我手機有得睇電視..叫我留低埋俾佢
但係因為冇電既關係..所以冇留..=]
8點半就走左啦=]..

而家溫書= ='''pth test...
好鬼凍呀!!!....
早d好番呀大明你=]''

得番20蚊要過埋呢個星期呀!!!
點搞@@!!??cmcm~~



2008 年 11 月 10 日  星期一   寒冷


好凍~_~ 開心 分類: 未分類

我好耐冇打日記啦喎@@""
太忙了-v-'出左3日mk= =''
呢個星期都有好多野搞..日日都好晚先番

所以冇打呀..

今日上堂冇咩凸別...成日都冇咩凸別
放左學..有3條友黎左我屋企玩@_@""
膠氣幾重喎@@

跟住去左補習...都on99
一補補兩堂...勁支力..勁肚餓
番到屋企就食飯玩電腦..而家訓啦=]
8