呢幾日真係好唔開心...
琴日發生左一件好大件事...
一出到lift口我就喊
跟住落到去就咩都唔理..望住地下.係咁行..行得好快
行去白塔...到左果到..我只係可以扮冇咩野咁..
當件事好似冇咩野咁笑下就過左
打機?坐?..打機囉...好呀!打機囉..
好..咪打機...打打打...好冇心機..冇人睇得出..打囉
收到電話...我成個人呆左...咩都冇做過
係到望住電腦...呆哂.過左10分鐘有多..有人叫我啦
喂..gg啦..入黎玩啦....哦..玩囉玩囉..
玩啦..玩完..去邊?...去左8號....哦..今晚打波..好呀好呀..打囉打囉
番左屋企食飯...想傾電話?..好呀..傾囉傾囉
出左去打波啦之後..係咁打..係咁打..唔想俾自己停
唔要停呀我...打打打..好想有野做..我要有野做
不停麻醉自己....收到個電話..下...做咩喊?
好啦..波都唔打啦..去左搵佢....係到傾..
有冇事呀..唔好咁啦..睇開d啦..遲下冇事嫁啦
呢d都係安慰人會用既句子..我都有用..佢係到喊..
d人安慰緊佢...我就自己係到諗野..一冇野做啦..諗野
之後就變左我喊....
我覺得好辛苦..好支力..我真係好支力..
我就問左人一句說話...你覺得我今日係唔係好開心呀?
係呀..我成日都好似好開心咁..我自己都覺
我係咁嫁..我由細到大..唔開心一定冇人知..收收埋埋..當咩事都冇發生
我不停搵野俾自己做..咩都唔諗..係咁講野
咩都唔要諗...我要開心..我要開心
一個人識得逼自己去開心..未嘗唔係一件好既事丫
..但係好似唔係真係咁好喎
到左係果到.有人同我傾啦...咩都講野出黎
佢一樣一樣咁同我解釋..令到我好過了一點
但局外人不會比我更加明白事情的嚴重性...
心中此中有點兒痛...好辛苦好辛苦
12點..回家了...家人面前總要露出笑容
全家都訓哂啦...得番我..我係到做咩?
我唔敢去訓覺..唔想俾自己有機會諗野...打機?
打機囉..開左game 連ac都唔識打...睇op
好啦睇啦....睇左4集..
我睇左4集...睇哂啦..播就播完4集啦..但係做左d咩我完全唔知..
4點啦....只希望上床之後就可以訓著
我做唔到...個腦係咁諗野..唔識停..最終換來的都係眼淚
到左今日...個個都話我個樣好廢...唔知點咁
心情好過琴日好多既...但係都係有唔開心
都會自己亂諗野...晚上啦..番屋企啦
係屋企都係自己係到諗野...講電話...諗通左好多
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
而家心理同身理都好支力...
有人同我講...當呢個係個難關...過左之後一定好好
<最後的疼愛是手放開...>by手放開
我又諗...放手?對你好似會好d
諗完..有人同我講..如果係咁既話我一定會後悔
想過了...呢一關我一定陪你行埋落去
就當呢個係一個難關...我唔會放手...
只會捉緊你....因為我亦都唔想俾機會自己後悔
累透了~
|