今日起身...7點2!!!!!
換衫..刷牙..出門口
去接人番學=]
今日係班主任班導師時間..
翠萍係果時俾左張call人紙我...
果張野寫住放學去見佢= =''
我叫佢埋黎..問佢做咩搵我...佢話想同我傾計..
我都真係采你都傻@_@''我話唔得閒呀=]
跟住聽李道長up完廢話就上堂''
dt堂勁無聊囉..冇野做..係到用電腦
cl堂成班一齊上
小息do功課
兩堂英文一堂maths..英文傾左堂訓左堂- -math就緊係訓哂
lunch去愛爾蘭食..見到呀魚搵球食喎@_@"'
點解唔搵我xd
跟住ass訓哂- -''
geog傾哂
放學係學校玩左一陣..
再同人番屋企..再番學校.. (愛校之人米米呢=])
之後玩左陣又出左去..
去左新地方@@''
跟住番屋企..換完衫出去拎電腦(因為電腦壞q左..所以琴日打唔到qooza)
整左$228
跟住又補習..都on99...成日補補補..on99999
但係都幾好玩..個老師都唔係教既..佢仲想走過d學生
佢cpu畢業..我地喪傾計囉..
跟住番屋企..做功課...用下電腦
勁乖=]
打完啦.... 88
cm~~!! |