米米日記_xd┐_~*v*
waianyip
暱稱: 米米
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
呢d先叫放假家嘛
放假既日子
就eaxm完啦@v@
誰羨慕像我這樣強的人
嘩~好悶 - -''
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 95
今日人氣: 4
累積人氣: 3103
站內搜尋
2008 年 10 月 18 日  星期六   晴天


冇帶身份証就俾龜逗囉~~ 開心 分類: 未分類

今日一起身就出左街
係大廣撞到徐wing~~
跟住出左去沙田行街...
行完番大埔
達達打俾我...我fake左佢
跟住去到人地屋企..球又打俾我
問我番唔番富亨..跟住變左達達聽
俾傻仔球篤爆左= =''

跟住番左富亨...
...搞搞下..成班坐左係到
有隻便龜走埋黎..之後再+多兩隻龜..
成班逗哂...
pk丫..銀包係人地屋企...冇身份証-口-''

好正常咁俾人搜完身..
因為我冇身份証..係咁俾人問野..
不過球仲慘...xd


跟住拎完銀包就番左屋企...
部電腦終於整好

 

cmcm!!



2008 年 10 月 17 日  星期五   陰天


整上網整唔到∼∼= = 開心 分類: 未分類

今日番學...
訓覺..
到左小息...李道長死左入黎班房
話要調位= =''凸
我凸你咩...調位..仲要調左去同隻聖誕鹿坐
變左聖誕老人= =''..凸

跟住LUNCH豆大食...

到左放學係學校HEA左一陣
番左屋企..有人黎整上網
整完上到..跟住果條友走左...
我轉一轉使用者..
又上唔到啦.PK..打電話叫佢番黎
又話好忙番唔到黎...PK..凸你

搞到冇電腦用..                                                                           (係咪好奇怪我呢篇野點打呢...哈哈........)

cmcmcmccm~~

 



2008 年 10 月 15 日  星期三   晴天


第一次~ 開心 分類: 未分類

今日起身...7點2!!!!!
換衫..刷牙..出門口
去接人番學=]

今日係班主任班導師時間..
翠萍係果時俾左張call人紙我...
果張野寫住放學去見佢= =''
我叫佢埋黎..問佢做咩搵我...佢話想同我傾計..
我都真係采你都傻@_@''我話唔得閒呀=]
跟住聽李道長up完廢話就上堂''

dt堂勁無聊囉..冇野做..係到用電腦
cl堂成班一齊上
小息do功課
兩堂英文一堂maths..英文傾左堂訓左堂- -math就緊係訓哂

lunch去愛爾蘭食..見到呀魚搵球食喎@_@"'
點解唔搵我xd

跟住ass訓哂- -''

geog傾哂

放學係學校玩左一陣..
再同人番屋企..再番學校..    (愛校之人米米呢=])

之後玩左陣又出左去..

去左新地方@@''

跟住番屋企..換完衫出去拎電腦(因為電腦壞q左..所以琴日打唔到qooza)
整左$228

跟住又補習..都on99...成日補補補..on99999

但係都幾好玩..個老師都唔係教既..佢仲想走過d學生
佢cpu畢業..我地喪傾計囉..

跟住番屋企..做功課...用下電腦
勁乖=]


打完啦.... 88 

 

cm~~!!



2008 年 10 月 13 日  星期一   雨天


番左學校好多次... 開心 分類: 未分類

今朝早去左接人番學...
接完番學喪do功課

do完..發現冇左校檢..正正正
跟住上堂...頭3堂..sms..傾計..訓覺咁就過左=]

 

小息..俾道長cap左出去傾計
cap住左我..問我..你係咪嬲左劉老師呢..
我第一句就話係!!..跟住又問做咩嬲佢
我又話黑人憎咪嬲佢囉
跟住講左一陣又放我走@_@''

跟住lunch去食撈面
食完接到球call= ='''(係邊...........,,火車頭等.....)
...去完....番學校.....跟住is堂.
又同謝海玩...玩玩玩又傾下計咁..咁就兩堂

放學出富善...除wing.奶聰..莫..一個個咁到哂
但係俾人call @_@"飛左番學校
跟住同人番屋企...之後又再番左學校

跟住去左翠平頂..跟住聰同我番屋企..
跟住又同佢死番學校= =''

跟住補習...
跟住番到屋企...呀爸搞到我個電腦用唔到囉...

而家用緊家姐果個=]

跟住晚上講電話 sms..msn咁就一晚

而家訓覺...88

 

cmcmcm

 



2008 年 10 月 12 日  星期日   晴天


拍拖去~ 開心 分類: 未分類

今日1點去左虹屋企做project...
跟住做完係到睇搞笑打...
成班人係佢屋企喪笑=]

搞到3點..閃水...去搵女@_@"
係peoples等左佢一陣...
上左翠平頂
hea左陣
行...去海濱行..
開心=]''
..之後送左佢番屋企..去搵人食飯...
食完去坐左陣..9點幾番屋企
勁乖...=]

而家訓覺啦....
好乖仔呢..

好野呀林育琪...加油呀..
好期待聽日...因為有好多野=]哈哈

俾個CM黎=]