米米日記_xd┐_~*v*
waianyip
暱稱: 米米
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
呢d先叫放假家嘛
放假既日子
就eaxm完啦@v@
誰羨慕像我這樣強的人
嘩~好悶 - -''
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 95
今日人氣: 0
累積人氣: 3108
站內搜尋
2008 年 10 月 11 日  星期六   晴天


好開心!!!! 熱情 分類: 未分類

今日起身果時都成1點幾...
跟住大房d野換哂....變哂樣....
係咁汁野係咁汁野..
一路汁野一路sms..都幾忙=3=''
但係好開心...哈哈哈哈x]
到左食完野...番屋企換3出街@_@"

到左富亨..展.球.維閃水去op
我呀莫同飛去快樂街..
到左快樂街..飛話自己去白塔坐= =''
叫我借我電話俾佢..佢用自己張卡
佢走左..我同莫係快樂街玩左一陣
多人= =''所以走左去igame
到igame...冇人...玩玩玩玩玩玩玩...

哈哈..秋名冇後追抄呀莫2xx..但係土板輸3xx= ='''

玩完..飛黎左搵我地..
本身諗住叫佢係白塔等我地-3-''
行行下佢問左我d野..我覺得好奇怪,,
有咩可能知....
原來...................
丫!!!!!你個死仔丫......借左個電話俾你
咁岩有人sd sms黎...就睇哂d sms= =''
唉.........真pk= =''
不過算..你唔講就得
同埋你肯講就得...呵
去到白塔坐啦吹水啦
7點閃水...

番到屋企食飯..
洗白白..用電腦..同埋睇恐怖蠟像館
而家可能覺覺豬啦..



好啦..bye~~~~~

俾個靚仔cm我好喎@v@



2008 年 10 月 9 日  星期四   晴天


信長俾人收手機@_@'' 分類: 未分類

今日照常咁番學...
早會企到好攰~

到左上到去班房..英文堂..
e...點解唔係英文老師黎既@.@'

好波...原來英文老師(唔記得左個老師叫咩名= =)冇番....
正...仲要有成兩堂...有咩做呀..傾計?玩?..都傻..而家呢班人傾屎忽玩飛機咩
所以我選擇左訓覺...訓左第一堂...跟住俾隔離果個拍一拍
起身講再見跟住哨牙mok黎到講埋早晨又訓過 = =''
訓呀訓...又俾人拍啦...跟住原來又落堂...
講完byebye之後...隔離果個同我講..信信俾人收左手機-口-''

因為信信果時用手機sd sms.....但係俾哨牙mok見到...所以死左
想知詳情問我or問佢自己本人@_@"'
 

小息我同佢落去搵miss mok..諗住叫佢唔好俾訓導..但係以經俾左-= -凸

pe堂on99咁過左...bk堂傾計又過埋..
 

到左lunch去食野...
食米線..好正xd...食完佢再拎多d俾我 = =''...
唔知點解今日食完都搭8 -口-''
慢左咁多既...

.
到左中文堂..今堂串左老師兩句..佢好似唔開心咁...所以停左口啦..唉..
而家諗番好似串得勁左d  -3-''  但係又諗..平時都係咁串嫁啦...
唉..不過算啦.....而家人地勁啦..識去話俾華哥知...
最後我講左句...ok..算..唔同你講...你又話俾華哥知咁就唔係幾好啦...
跟住佢用一d唔知點講既口吻講左句...下...我話俾吳sir知?
呢句之後唔知點解好似搞到佢down左..唔開心咁...- -'''

週會...
係高佬既抵擋之下..我好安心咁訓左足成個週會

放學係學校on99打波波...曬到媽咪都唔認得..
打下走去同徐sir傾計....同佢傾計仲開心過係學者打波

跟住打完去cover吹下水咁
跟住就去換3...發現左d不可告人既野...
唔可以話俾人知...算啦..當你自己黑仔..
冇事既一定.

跟住就番左屋企..打機呀..sms呀..咁就一晚


訓覺啦..88

 

 

cm~~~~



2008 年 10 月 7 日  星期二   雨天


做project~~ 開心 分類: 未分類

今日俾人叫左起身..要我帶表妹出火車站..
真係勁煩......跟住落到去..排隊等車

見到有個肥仔..好熟口面..跟住佢叫..米米!!!
= ='''死肥堅.....跟住一齊搭巴士..
佢個妹同我表妹玩得好開心...
跟住帶我表妹去到佢呀媽到之後.去到新街市食野...
食完番屋企

2點到左cpu.見到呀飛@.@...佢出太和...
等到齊人去左何虹屋企做project.
無從落手...= ='''3點幾閃水
番富亨= ='''hea完飛的快樂街
到左玩到6點到...同呀莫去廣褔搵敏..搵左7點去搵媽媽食野

食完番左屋企..而家又要出去..
呀媽幫我上台=]'''

cm呀..88



2008 年 10 月 6 日  星期一   晴天


返學~ 愉快 分類: 未分類

今日要返學...
早上起身收到個sms @_@"'會唔會早左少少

跟住返左學校..做功課..上堂訓覺
到左lunch去食飯
lunch完is堂....係咁傾計..周海叫左我幾次..
到左有一次..佢叫..葉韋麟...我講左一句fuck u丫!!
跟住佢問..你講咩呀-口-'''  
我話我講i love u = =''
跟住佢話..咁大個仔啦;..仲講粗口= =''
真係好野...聽到學生講粗口唔捉...勁

放左學去左富善6樓....
到左5點幾..d人番哂富亨..得番我同呀莫...

吹左陣水我地番左屋企換3...我同佢去昌m搵敏..
搵完我去左補習.....(pk丫..呀媽報左名先話我知要我去!!)

晚上.......
汁屋...因為要裝收
汁哂間房所有野出去
再諗諗..好似聽日約左人黎我屋企做project喎= 口=

跟住拿拿聲打哂俾佢地話黎唔到= =''

而家玩下電腦先..汁左成晚屋=3=



2008 年 10 月 5 日  星期日   雨天


去拜山 -_-' 愉快 分類: 未分類

今日早上....9點幾俾人叫醒-_-''
(喂.!!.去拜山呀!!!!!...)呀爸係我耳邊大叫
我醒左..聽到好大既雨聲..米米說道(落雨呀..拜咩山呀=_=)

但係估唔到.,咁大雨都係要去拜-= =''
跟住起左身換3..同呀ba去上水...去食野..

食完野...成大班人去拜山...
我凸丫.仲唔停雨...心諗..(玩野牙~唔拜呀!!!)
去到.....仲係勁大雨...個個都拎住把遮...我諗有10把以上

拎住我把靚仔遮..經過重重障礙..終於行到入去= =''
入到去..wa!!!全部都係草......
企都難= =''
跟住企係到..又落雨又勁多蚊..
好痕呀媽咪

係果到留左半個鍾到走左..好野
跟住番到屋企..係到hea呀..講電話..
跟住搵到人幫我整呢個qooza@_@'"    (唔該哂你)

跟住就係到搞個qooza...
跟住打左一篇琴日既日記...姐係上一篇
而家食完飯打埋呢篇...

要喪做功課啦!!!!
希望聽日唔洗番學-v-'