9am出荃灣篤波 7個人篤...好熱鬧XD 3個好似坐地鐵咁打橫坐系到玩PSP xd 仲要岩岩好3部haha. 對戰太鼓...玩鬼級初音激唱...打到手抽筋!
篤到2pm去左食野 然後碌齡 我竟然系等籌既時間訓著了 碌得好差...
碌完去金禾打機. 全部錢通通都洗哂!
自從尋晚之後 我經常會覺得自己既生活差左d野咁