冇返到學補課
同傻佬去左動漫
梳打Join埋
我地又系上年3人行-.-
不過有好多野系吾同左.
老實講所謂既EX,我堅寧願同老豆2個人行就算
只影左2張相
雨晞
 
呢個女仔好高...真人好令: )
買左好多初音既野
500蚊: (
7pm落MK
呆到11:30pm
12am系深水埗等44返屋企
有條友系咁叫我幫佢,我可以點幫?
44黎左,上左車,佢又煩住個司機
因為冇比錢,所以司機吾可以開車
結果就足足等左5分鐘.
返到屋企著了.
居然可以咁
一個再大方的人,也會有生氣的時候。
而且我很小器。
現在不會再聽到對不起的了。
|