電話,那把冷漠的聲音已經不存在了。
原來,冷靜數天真的有用?
我不知道,也不理會,一切隨遇而安。
既來之,則安之。
同阿文去左朗豪坊影張靚穎.
好耐冇出去影相lu.
應該會上報紙- -
企第一,仲要大合照佢就企系我地前面haha
然後食野,打下機
行下信和,去搵傻老豆
然後返屋企
我未試過跳舞- -
對住個mon跳仲要左右不分XD
起腳仲撞埋去個櫃到...流好多血
我都未試過咁傷- -"
跳得半粒鐘...出左一身汗 然後沖涼good
訓教媽媽肯開冷氣
雖然我不支持,但一個人歎冷氣太浪費了haha
明天約了爺爺,後天約了東碌齡
近排多節目^^不過都系洗錢日><
|