我們的約定.."
waikit930
暱稱: KiT`
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-02-28
25.Feb.2012
22.Feb.2012
21.Feb.2012
19.Feb.2012
文章分類
全部 (250)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 250
留言總數: 24
今日人氣: 54
累積人氣: 652
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 7 月 22 日  星期五   晴天


2011.07.22 滿足 分類: 未分類

9am同家姐去沙田唱K
拎住成個喼去唱K真系好搞笑
原來要11am前開始唱先會平D?- -
唱到3點半行返出新城市...
佢去廣州...

落荃灣搵Chris碌齡
打下機
然後同CK食野
原來大家都有好多煩惱...
佢遠遠比我嚴重得多
其實我已經比好多人幸福的了.
換著系我比家人逼去外國生活...我都想死
傾到10pm先走
等左好耐小巴,黎左架K車
以為上到車所以走左出去,點知Full左,又要重新等過- -
電話響了...就轉去左MK

上cafe.
ipad jubeat大賽笑死左;P
我徒弟大獲全勝XD
1am了~我地出哂去食野
今次系第2次拖大馬食宵夜...嘿嘿
岩岩好又系上次個6丁友@@
好正...肚餓食咩都好好食
但原來佢地系覺得麻麻地- -"
食完之後hime仲要買M記返cafe再食...
我同飛走了...N171返深水埗
點解九巴N車吾系全部都落車先比錢架咩- -?
我再N241返屋企...都系要落車先比架!