幾個月冇玩台灣個Online game lu...
Lumi妹叫我返去玩: )
玩左7年,系入面識左好多台灣人
不過Best friend一定系Lumi妹^^
晏左起身...即刻出觀塘唱K
39蚊有Lunch食...超抵: )
12點半去到...仲要全部吾系我d歌-.-
1點半cut左房...只系唱左一首會呼吸的痛haha.
然後去打Jubeat
再去淘大碌Ling

138分啊新記錄^^
碌完去食麻酸樂...堅系著著地
然後再去德福打陣機就走
特登同大佬2個人搭2A返深水埗
傾左好多好多
主要問題系冇咩自信同決心...諗野吾夠全面
另外就系蠢haha
期限只是個約數
鄧小平當年說香港回歸後五十年不變
五十年也只是個約數
難道五十年後香港就會變成一個普通的中國城市嗎?
同大佬傾真系好有用
不斷叫吾好放棄...吾好頹!
自信都大d.
|