今日outing喇=)
主要活動系影相;影相;;同埋影相xD
今朝8:29分返到xD
跟住就等等等等等`
點解我地班會咁遲出發既呢?
算啦~
搭車一開始已經勁想嘔/口\
好吾舒服所以訓左教=)
KinG個膊頭好好訓xD
去到就搵爐;
跟住就開始燒野食啦^^
我地組好似買得好少野食-3-
都未飽就去左搵人影相;)
唉同左好多好多好多好多人影呀=)
見到系識既都影xD
仲同左少少老師影-3-
黎老師好搞笑xd
不過系不斷影相冇乜點玩到囉-v-"
班會既遊戲....
都0k啦xD
比起2a已經好好多-v-
同埋都吾會悶~
不過玩玩下閃閃就要我地執野走人/口\
唉先玩左一陣`
勁快就要執野囉`
其他班仲玩緊-.-
不過執得黎都差吾多;)
我地好似系第1班上車`
上到車就訓教+sms`
好快就返到學校喇`
我地系第1班返到-v-"
跟住影班相-3-"
影完就系咁搵人影相=)
見識既都影xD
有人勁濫交囉系咁同人咀xDDD`
跟住影左成粒鐘-_-
最後仲俾我同mAnt0影到;)
哈哈我地好有緣呀xD
今年既outing都吾錯`=)
影左好多相;)
遲少少放上fb啦~
F.3 outing 完`=)
|