好喇今日系第2日既sp0rts dAy.
w0w0w0!
一番到去已經傻左.
狂練啦啦隊!
欣首歌改左歌詞確系吾錯-v-
但最開心既系我地班d男仔終於有少少肯嗌喇-3-"
唉搞到勁大聲~
跟住系咁同c班鬥大聲囉xdd
嘈完一輪.
無啦啦話玩killer.
但原來好多人都冇玩過MC killer
講完點玩我就做mc=)
玩左幾鋪呀佬完全搞亂晒成個遊戲.
佢俾人鬧到吾俾佢玩-3-
之後又玩左幾鋪我覺得我做mc真系好勁=)
睇完benjamin同HeichIng做mc之後xddd
吾系個個都做到"好"mc嫁xddddd!!
之後有人黎評啦啦隊分=)
嗌左幾次咁啦~
副校好似好buy我地班xd
上奏玩下又嗌下咁~
仲要傳火炬..
真系好無奈- -"
then無啦啦又放飯喇.
wif Mi.
食左少少野就冇食..吾餓=)
返到去吾記得有咩比賽lu- -"
只系記得有接力.
男仔100米=)
第3都幾好啦..
之後女仔本身都系第3既..
但又有1班俾人取消資格....
第2=)
D班拎番金牌啦=))
跟住好悶/口
hea下hea下咁過..
有d人o係度畫衫..
梓寫果個好有意思呀吓xd
跟住hea到頒獎.
啦啦隊我地班拎呀~~~~~~~~~~~~~~
超感謝的.
然後3C班最高分=)
恭喜-3-
之後就走人喇~
第2日sp0rts dAy 完~
|