今日.吾知邊個話去踩單車先既- -"
好揀吾揀系揀今日.....
落雨/口\
唉不過當幫左你慶祝左生日喇欣-v-"
晏奏無啦啦話去踩單車.
其實果陣我吾系幾想去=v=
不過吾知點解去左.
wif BEN.Ckh.Hei.Andy.欣.
去到.Hei話吾識黎/口\
欣同Andy去接佢..
一接就接左一個鐘@.@
真系勁-v-"
我一等就等左一個鐘
不過佢地買埋雨褸=)
租單車.
我同Andy吾洗租=)
之後BEN.同Ckh.租左架2人單車
Hei吾識踩所以租左架家庭單車後面有兩個位果d`xdd
但之後都調轉晒黎踩啦=)
踩單車.一開始都吾系好大雨..
但愈落愈大..就算有雨褸都冇用/口\
都系濕晒..
之後試過踩2人單車=)
同Ckh踩.佢踩前面.
勁驚囉咩事-口-
架車都吾知咩造既- -"
跟住我冇踩過得佢自己踩.車埋我=)
但好快就冇踩啦~
之後都系踩踩踩.
有個人飲晒我支水一啖都吾留俾我囉咩事-口-"
搞到我勁口渴又冇水飲/口\
之後踩返返去果陣.
欣同我講d野啦.
Ckh正傻仔=)
八得制想知我地講乜-v-
跟到我架車好貼- -"
跟住撞到我架車.
我冇事但個傻仔自己撞去後面差d跌左落河=)
笑死我同欣xdd
之後返到去好支力呀/口\
本身話去食野=)
但太支力吾去lu..
返屋企沖涼就打bl0g喇~
|