今日sp0rts dAy第1日=)
朝早約人食早餐-3-
之後返到去就開始幫人帶帽.
d夾慳d用系夠用既感謝=)
之後就玩dare.
吾好再提喇/口\!
啦啦隊-3-
勁無奈囉得班女仔嗌!
3B女仔感謝妳地=)
但男仔你地系咪男仔黎嫁\口/
出下聲姐有幾難為你地...
況且如果你地出聲會大聲好多好多囉..
聽日快d幫手嗌啦吾該- -"
朝早好hea咁過-3-
但我地班有個男仔好勁!!
100米1開始跌底左之後仲系咁追!!
追到好多人囉-v-"
之後無啦啦就食飯=v=
都吾知咩事又吾肚餓~
之後同Mi去左7仔是但買左d野食.
好飽囉飲左枝汽水/口\
再買埋M記俾kIng就返左去.
下奏1開始就系跨欄比賽..
點解暉冇參加嫁佢參加一定好好睇=v=
之後d人都跨得幾快-v-"
但下奏既啦啦隊真系好廢好廢
人地班嬴晒啦咁....
因為我地班冇晒人- -"
之後同梓講左果件事...=v=
算啦其實..系咪真既都冇所謂.
反正我都吾系好在意...
跟住我就要去跳高喇=3=
唉見到d人個個都好勁囉咩事/口\
好似得好少系吾識跳....
我就系其中1個...
Mandy又話自己吾識又咁勁.
不過我都好好彩咁跳到兩次=))
感謝.
之後上番去空空如也
男仔吾肯嗌搞到女仔都冇晒m0od.
就算有人黎俾分都放棄/口\
好失望囉...
聽日3B加油嗌大聲d啦吾該....
同埋High d....
之後睇接力超精彩-3333-
哇女仔估吾到我地班咁勁!!
本身系亞軍既但格離班俾人取消資格-口-
吾好吾開心喇....
但我地班就無啦啦拎左冠軍=)
跟住男仔......
其實可以快d既應該/口\
但而家都吾錯啦好似第3呀可?
之後就走得喇-3-
不過啦啦隊d野好多野都要改=3=
加油=)
*第1日sp0rts dAy完~
|