最近好多時都想打bl0g但打打下就冇打-3-"
冇辦法啦打bl0g呢家野要講m0od-v-"
之前朗誦入左喇感謝主=)
不過之後又要抽時間練-v-"
希望可以俾我好彩執到個獎啦xDD
跟住班會果d傾左好耐都好似冇乜進度
就系得個傾字-3-
好想快d做野呀/口\
其實我好鍾意好忙果種感覺-v-"
我要編啦啦隊啦啦隊啦啦隊啦啦隊!
呵呵一定會好好玩~
唉好開心好開心好開心好開心呀^^
多謝YaN-v-"
因為系佢話我知用卡都可以加$8同台任sd sms既-3-
跟住琴日就走左去加喇-3-
y0!加左之後心情靚爆=)
周圍撩人sd sms`xDD
跟住我地好似好番喇?!{希望系啦.}
好似有d人收吾到我d sms囉-_-
我sd得太多- -?
吾會掛,,不過d人系有時收到有時收吾到..
一系就好遲先收到.
我加完$8先黎壞有冇搞錯呀\口/!
不過我心情靚就算數啦!
連剩下的一點點.心軟也沒有了.
是你自取的.
|