唉最近狂俾人放飛機T^T`
算數啦或者我系命中注定冇得去唱k既../口\
今日同家姐去左荃灣剪頭髮*v*
呀媽系咁話個師傅好好所以要特登搭車去- -"
跟住..都剪得吾錯啦-v-"
但真系短左好多/口\
家姐就..剪完等於冇剪過xd`
原本諗住影幅相post俾大家睇既-v-
但都就黎開學啦~~ {況且我懶得影`}
後日就有得睇分班喇@.@
好期待xd
希望吾好令到我好失望就得喇`=)
功課方面;仲有幾篇文未作但應該都作得晒既xP`
雖然Maths好多都冇做但聽吾知邊個講話未教過既吾洗做嘛?!
系就好啦-))))
但吾系都吾做算啦- -"
好啦hea完一個暑假又要開始早起身返學T^T`
我會永遠懷念呢個暑假`=)
|