分班分班分班分班分班分班.......... 點解會咁嫁/口\!!! 我竟然.竟然........T^T` 同閃閃一班..... 唉其實d同學都幾好囉~~ 但班主任就...吾好咁對我啦.. 跟住落黎都吾知點生活..T^T 唉..........