唉表妹生日快樂`=)
其實仲有幾日佢先生日..
但今日去左慶祝-3-"
月海灣..有成三十個人-v-"
唉其實媽媽真系有需要改善一下佢遲到既習慣..
遲左一個鐘出門口- -"
家姐o係出面等左我地8個字..= =
s0rry la..
跟住搭車吾小心早左一個站落-3-
又要行過去- -
去到都好遲喇..
同表弟打乒乓波-v-"
其實可以話系第一次打因為之前都冇機會@.@
所以我就差到.../口\
好好彩咁嬴左家姐一次xd
之後幾乎全部都俾人屈機T^T`
但其實乒乓波都幾好玩丫;)
{如果我識既話.}
跟住就去食野~
哇超多野食@v@`
好幸福xd
成大碟壽司+刺身俾表姊表妹k0左-3-"
冇辦法啦我好偏食既-v-"
跟住食到超級飽~
去左會所既兒童玩樂室玩>3`
超好玩xdd
唉以前我不知幾想去呢d地方玩但冇機會..
而家補償返啦..-v-"
影左吾少相..遲d p0st`
跟住食cake@.@
有cheese cake同天使蛋糕-3-
天使蛋糕好好味呀~~
之後玩多陣影多陣相就走喇..`
|