今日;蕭敬騰簽唱呀媽媽T^T`
最大既問題系.我竟然冇去到.
連我自己都覺得自己好神奇;
我選擇左去小組outing..
點解會有咁既選擇吾好問我.
我都答吾到`
唉家姐話佢唱左3首歌-3-"
佢琴日病左呀/口\
所以今日嗌吾到-3-"
冇唱到王妃xd`
真系好-v-"我好想現場聽佢唱王妃呀T^T`
一定會好有爆炸力@v@`
講番今日小組outing啦-3-"
其實所謂既outing都吾系outing..
因為今日好熱呀所以去左柏柏屋企打邊爐-v-"
中大教授間屋@.@ {佢呀爸系中大教授-3-"佢系中大學生`}
有兩層..但我冇上去第二層..{俾人禁足=v=}
第一層都夠大啦-v-"
19個人..裝得落仲綽綽有餘xd
打邊爐真系好正0v0`
食得好飽都系俾得$26`
系咪超級抵呢xd`
跟住分工-3-"
每個人都要有野做`
我竟然做左財政系咪估吾到呢@v@?
其實我做好大機會搞到亂七八糟囉-v-"
不過既然佢地咁信我就算啦xd
Then`玩新版果個大富翁~~
其實好難明..但明左之後好好玩-3-"
本身我嬴緊嫁..
但未玩完就太夜要走人./\.
不過暫時都系我嬴xd
我d牌真系靚到爆~~
好吾捨得呀走果陣T^T {d靚牌}
但太夜喇/口\ {差吾多7點..}
況且我都吾俾再夜d返..
跟住就搭車喇..搭車傾計好搞笑-3-"
唉其實好想同組員cl0se d-v-"
但吾知點解我一返到去就會變得好似好c0ol咁= =
其實我都吾想嫁T^T
|