唉..9.1
今日開學喇`
好彩我吾眼訓姐-v-"
之後呢..上左去派野呀~講野呀~
咁就一個上奏~
放學果陣系我平時睇緊電視0v0
Then lunch wif Mi`
諗左好耐食咩- -"
又去左買文具-3-"
我終於買到喇>333`
今日原本都過得好地地....
但....
我俾閃閃點左我做IS科長呀/口\!!
點解會咁嫁T^T`
跟住...Benjamin搵左我做文書;)
算數啦F.3我要做番D野喇
吾系又俾老師話我吾肯做野-.-
但我果班果兩位老師-.-
好似好嚴咁..成日都話揀科揀科..
講到好嚴重= =
跟住又話吾會俾我地hea過..
唉吾通我真系會俾佢地迫到{更加}勤力?!
不過我不嬲都好勤力嫁啦xDD
希望大家o係呢個F.3會過得開開心心啦~~
|