琴晚出左去玩-3-"
每次都系同果班人嫁啦-v-"
不過每次都好好玩~
唉其實好鍾意每個人果晚都會留時間俾大家
儘管之前冇約過.
玩左好多好多遊戲`
笑都笑死xd
跟住我仲要俾人屈囉咩事-口-"
其實果堆入面好多人我都吾識-3-
但大家都系一齊玩姐=v=
killer我終於吾系做平民喇^^
之前次次都系平民......
不過d人成日都吾殺我~
跟住玩另1個遊戲.
轉左1個名就笑死人.
仲要打左俾果個人玩野-v-"
唉好慘..=v=
玩到1點半=3=
其實我仲未想走嫁/口\
但算啦.......
返到屋企家姐先問我.
有冇留意過個月亮.
........我果陣先發覺自己冇理過個月亮- -"
不過果陣我望出去已經望吾到喇....=3=
唉一定是主的安排;一定是.
但拜託不要讓我想起太多./ \.
就這樣.忘記以前吧=)
|