琴日Mi生日大大大大大快樂=))
琴日冇得用電腦呀所以今日補打啦..~
哇呢幾日唱左兩次k`=)
連我都覺得自己好有錢-v-
星期5一次.wif kiTmAn.
倒楣野吾想再提!
唱左3個幾鐘都吾cut囉-v-
正!
好鍾意同kiTmAn唱k~
我地聽開d歌都幾似-v-
唱到冇晒氣-v-
想唱既都點晒.
仲要有d系重複囉咩事xd
唱完行左陣街就走左喇=)
跟住琴日唱左一次._.
同Mi慶祝嘛!
但其實我冇錢囉..-﹏-
唉咁我都肯去唱我覺得自己好勁..-_-
之後吾洗食飯=)
琴日有3位好high呀吓~
但就只系佢地high囉-_-
又有人玩自閉-.-
算啦我早走左..
呀媽吾俾咁夜.
其實我有少少吾系咁鍾意咁囉...
但算啦如果你不嬲都系咁既話.
|