今日去左攞智能身分證,,,張相好型呀,,,有d地中海<-----因為剪左頭髮先去影
之後去左偉哥屋企打機,,佢又吹水坪坤我地...............
5點幾去左打波,,好攰呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
近日網上流傳左一張我同傅聖既令仔相= =
張相好似係中3= =,,,,,主題係野狗被欺凌事件
都係唔講呢張相~~~無野好講囉
癲雞無非都係想玩我啫,,,比佢玩囉
今日心情唔係幾好~~放左學著拖鞋落街打波及!!!!!!!
一落到籃球場就有波打,,,,哈哈
鬥波果時十隻腳指比人踩齊曬= =
好痛呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
番到屋企我終於明白到打波係可以消除煩惱,,,,,同埋打波係唔可以著拖鞋= =~~~~~
算啦~~我都係唔同佢計le,,,原諒>>>>>他<<<<<中