好攰呀!!!!!!!!!!!!!!
無力打字= =
死le..聽日可能派英文默書,,,,,唉!!!!!!!!!!後悔無溫書>﹏<
點算~~~~~~~~~~
希望唔使重默啦!!!!呢個禮拜有兩個測驗.........唔可以再多一樣!!!!!
攰到傻左呀...........訓教先~~~~~
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
唉~~今日偉哥條友問紅吉姐攞電話= =我真係唔明點解佢仲會屈我
有陣時真係唔明!!!!!!!!!
點解呢個世界要分咁多野呢~~~~
聖經話,,,上帝創造世界,,,將人類分為男仔同女仔!!!!!
唔通呢個世界注定左每樣野都要分類????
一到中4就有咁多問題~~~~~~
真係唔明~~~~~~~~~~
我以為一個係咁啫,,,原來有咁多個!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
心情唔好呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
無電腦既日子好慘= =
今日勁衰仔,,番到學校先溫英文,,,搞到默書默到好似作文咁,,有3分2係自己作既,,,,MISS又好似機關槍咁讀到勁快!!!!!
睇緊又要比佢用英文訓話,,,中1時巳經比佢玩過,,好大陰影!!!!!!
今個禮拜決定左要休息,,,攰死!!!!!!!
中秋幾時到呀??????幾時放假呀!!!!!!!!!!!