9月20日......值得紀念!!!!!!
今日係遺一1日係無功課做,,,,,勁打機!!!!!!!!!!
有排先有測驗,,哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
聽日有PE堂,,聽好多人傳話要跑9公=口="
勁驚聽日跑跑下攰死左,,,,講底遺言先= =
希望聽日PE堂係自由活動~~~~
聽日兩堂中文,,兩堂英文= =day6勁唔想番學!!!!!!!!!
上中文堂唔算悶,,不過miss上堂就係咁問人野,,,,問到勁驚,,,,唔識答都唔知點算~~~~
上英文堂喎,,大家都知咩事,,,不過如果miss yu唔使人串字,,上英文都幾好玩既~~~~~~
快d放假呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
十分平凡的一天,,,不過上英文堂就有d意外<-----比人玩殘左
好慘呀!!!!,,,,我讀理科係為左逃避背書,,點知聽日就要背默中文....= =++++++
咁我讀理科為d乜....................