今日上英文堂完全係搵命博...............
rain man未睇,,,,,,串字又未串過,,,,,,,,,
miss yu堂堂都問我d字點串<------有d唔鋸佢,,唉~~~算啦!!!!!
好彩我天生好命,,,上英文堂果時miss yu問我腰點串,,,,,完全唔識= =
好彩聽到信兄提水,,,,串左個wust(原本係waist)出黎
咁都無事,,,奇蹟又出現係我身上
哈哈哈哈哈哈哈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
同a-math vs中,,,,,,,勁多功課>.<早知係咁讀電腦好過.............................
好無奈,,,勁唔鐘意落雨,,,一落巴士即刻比雨淋,,,,唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日好平凡,,但係就有個神秘人一次過滿足左我3個願望.....................(呢個係一個奇蹟)
大家可以估下係邊個~~~~~~~~~~~