9月1.................................
佳哥做4a班主任唔知係好事定壞事,,,,,而我就比佢玩死,,,搵左我去做總務= =,,唉!!!!!!!!!!!!!!
都唔知佳哥係唔係玩野,,我個位前後左右都唔識,,,,左邊果個高我成個頭,,仲要係女仔(有d自俾)
今日無啦啦比人拉左去做風紀(有d唔多信),,,同黃永信and一個唔識既女仔一team~~~~~~~~~
不過有個人申請左都無佢個名=.="""""
聽日係9月1....................唉!!!!!!!!!!
今日係屋企做功課.........仲有英文ws未做,,,,,,中文d作文好煩(又未做)
等死中!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日無乜野做,,12點起身,,,,,做功課做到4點
5點同左2位令女去左打籃球,,,,,佢地打打下係度吹水= =我就係度聽
佢地無啦啦講埋我,,,,話我口花花..................成日氹女仔-.-
今日十分無奈!!!!!!!!!!!!!!!!!