大感冒!!!!!!!!!!!!!!!!
今日好明顯個個都睇得出我感冒,,但係我右面個令女就以為我係度喊!!!!唉~~~~~~
感冒真係好慘,,,我一日就用左3包tempo,,有d衰仔(好唔環保)
聽日都唔知番唔番到學=.=
why要係我唔happy時先黎病...........................
好唔鐘意落雨,,,,,,,,,,搞到我今日無得食lunch=.=
今日知道曬乜野堂係好玩既!!!!!!!
生物個miss都幾搞笑~~~~上佢堂都幾好玩
物理黃sir一d都唔惡,,上堂吹水都得
而a-maths就幾好玩,,,不過今日第一堂就抄左一頁筆記,,,,我諗有排抄
maths一d都唔悶,,哈哈,,,我feel到我前面and左面果兩條友d maths好鬼勁
中文,,,英文,,,化學就.............................唔想講,,大家都知咩事le