今日知左d野!!!!!係我自己發現.............
一直比人利用= =
心情幾好~~!!!
好野!!!!!!!!!!!!!!!!默書0分,,未試過0分都咁happy囉,,,我係咁同0分d人give me 5 哈哈哈!!!!!!!
好彩勁多人唔合格咋,,,勁驚得我一個0比佢鬧死,,,,都唔明,,,,d分數點解咁恐怖既!!!!!
勁多人0分,,不過都有幾個係9十幾= =
我好想知miss(唔打佢個名)改默書時既表情~~~~~~~~
好想睇番男兒當入樽呀,,,好掛住赤木大猩猩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
聽下首歌先~~~~唔該幫我搵下~~~~好想睇番呀
唉~~~
聽日就有測驗le,,第一次測驗就測a-maths,,,,,唔想第一次測驗就唔合格呀>﹏<
a-maths真係好難(對我黎講),,,,中3maths都唔算好差啫!!!!!!以為可以讀到a-maths,,,,點知會死得咁慘!!!!!!
呢世人又做錯多一樣選擇~~~~~~~~~~
希望聽日個test我唔會係全班最差果個~~~~
= =仲未派默書.........................................................