| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥ 2009 年 4 月 20 日 星期一 ♥  |
|
2009-04-20 |
|
朝早如常7:30出門
如常同茵一齊返=)
係巴士度茵叫我幫佢比粒超好食既糖Benny`
比佢都唔比我/_\
重色輕友^3^
Math`又係同關公傾計=]
BK講戀愛`
真愛是一生一世的=)
中文睇成語動畫果時訓左陣`
之後又係同關公傾呀傾
lunch`唔知係咪小息食左2串燒賣好飽
因為不嬲平時都唔食早餐
跟住食完野又去合唱
婷婷次次都要超準時去到
成日都係最早到-____-
H.E果時炆到我丫`
呀小姐你連湯都唔帶
咁我想問整咩呢!?
最重要既野你就唔帶
之前我話帶你自己又要搶住
你想點呀小姐!?
仲要好似覺得咩事都冇
明明自己做錯仲咩都唔理
完全都唔會做返D野
如果唔係我問隔離經拎左少少湯真係唔知點整囉
你都幾得囉\_/
最好笑就係你仲可以同我講話我咩都冇帶呀點算呀?
點算!?係囉我都好想問你點算囉
今次如果合格都算偷笑
唉...成鬼日都係咁
好煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩呀!!!!!!!!!!!!!!!!
次次叫親你地帶野總係有D野冇帶架囉
唔係你唔帶就佢唔帶
真係得晒囉!!!!!!!!!!
我可以講一句你真係超好野\_/
英文`同關公諗緊下次迦勒我地2個同埋冰冰領咩詩
我地係度發左癲咁唱詩歌(不過係唔正經果隻)
同佢癲完冇咁嬲
之前完左H.E返課室果時真係炆到爆
呀怡話睇我個樣都知我而家勁火
佢地見到就問做咩
做咩做咩`係囉做咩呢可!?
唉不過關公都講得岩
唔整都整左啦
算`我廢是嬲`嬲黎都冇用
放學同陳皮`cockroach一齊
又去左漫畫店
cockroach次次去親都睇差唔多成粒鐘
今次租左2本`
之後歸家
qooza;>
TheEnd.
|
|
|
♥ 2009 年 4 月 16 日 星期四 ♥  |
|
2009-04-16 |
|
今日第一日開學喇`
仲有2個月左右F.2就完啦/_\
唔想咁快完
唔想又同D FD分開囉`
講真最唔捨得都係D FD姐
今日都冇咩特別
同平時一樣
一早返到去又係咁同關公傾傾傾
又係講冰._.
陳皮拉直左髮
好睇左好多=]
今日見返班FD真係好喇
好掛住你地呀;>
我的FD了們:茵`婷婷`某欣`冰粒`江`小雲`陳皮`關公`歷叔
婷婷唔好唔開心啦
你仲有我架:)
黃鈺婷我愛你<3`
冇野講喇`
係咁先
TheEnd.
|
|
|
♥ 2009 年 4 月 8 日 星期三 ♥  |
|
野戰 |
|
琴日冇晒心情所以冇打到
而家補打返...
朝早8:xx返到學校
但係原來架車要起碼9:00先黎
佢話一早知道但冇通知我地-__-
等呀等`9:xx終於有得上車
係車同陳皮坐=)
係車聽歌=]
到左之後有D人係咁係度話有係呢度-,-
由於我係第一次打既關係`
第一場亂咁黎XD
我同江`陳皮`秋玲4個一齊
我見人就打
白痴到連自己隊友都打埋`s0r
第二場果度有D車
我地個個呢係D車後面
差唔多完我同秋玲走左出去
點知去到果個位係咁比人攻
比人打中個頭/_\
跟住食飯
食飯果時已經覺得好攰
食完飯又再黎
今次又係第2個場度玩
踩到成對鞋都係泥
返去又要洗喇`
第一次我地組搶人枝旗成功
第2次D男仔個個死晒`
得返我`江`陳皮
結果就緊係搶唔到啦
到人地組返我地果陣`
我地4個係後面坐足成場咁濟;>
跟住休息一陣又再去另一個場打過
人地明明認左死個葉嘉雋仲係咁打\ _ /
跟住最後果場6個對10幾20個XD
我同陳皮負責保護江`
完左換返衫
係塊鏡見到自己個頭亂到嘜咁-_-
嚇親左-,-
回程坐車果陣我同陳皮諗住影大口9訓覺個樣
點知佢又醒左`啍!
>>>歸家
玩左成日好攰
TheEnd.
|
|
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|