| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥ 2009 年 3 月 21 日 星期六 ♥  |
|
連打2日... |
|
20/3
今日第1堂中文派返琴日個測驗`
得5個人合格......
唉!唔洗講;冇我份
音樂考吹笛
因為音樂係最尾果堂既關係
所以成班小息`午膳都係到吹
我同陳皮午膳先吹
到左音樂堂既時候
一上堂就係咁聽佢up野
講講講講左成十幾分鐘先考
一到我考就超緊張
好彩都算係咁啦
放學團契ing...
我地班同D班合埋先得果幾個人-_-
今次玩咩波兒
高寶做波兒^3^
不過玩埋晒D野好嘔心
但係玩得好開心=)
而家我地班返禮團既人越來越少人返
唉!對某D人好失望囉
冇野好講
快D返返梨啦唔該!!!!!!!!!
21/3
今日同婷婷一齊返迦勒
分組果陣同冰冰係咁傾=)
傾傾下婷婷都講埋一份
我同冰冰都幾多野講下=]
我地係度傾關公係咁望住-,-
完左佢問我同冰冰講咩
放心啦唔係講你壞話(唔洗咁緊張)
睇得出關公真係好愛冰冰^_^
冇辦法啦`2個簡直天生一對
完左之後同婷婷`爛gag走
>>>跳舞
今日團契玩得好開心=)
咁就過左一日喇
最後我祝冰冰同關公白頭到老^3^
&希望大家都記住要珍惜眼前人
TheEnd.
|
|
|
♥ 2009 年 3 月 12 日 星期四 ♥  |
|
2009-03-12 |
|
冇咩特別......
今朝一早關公拎我枝塗液改玩`
一唔小心掉左落街-_-
無奈左...
本身佢諗住小息幫我落去汁番
但點知上英文堂果時親眼見住比個校工掃左去-,-
唉!o晒`不過算啦
lunch食完飯同陳皮`某欣上電腦室=)
is最好笑`同Benny兩條友係度鬥白痴-_-
放學去左參觀`
完左同陳皮返歸
TheEnd.
|
|
|
♥ 2009 年 3 月 2 日 星期一 ♥  |
|
婷婷生日大快樂<3` |
|
婷婷生日大大大大大快樂喔^3^
祝你一日開心過一日`
越大越靚女`
身材一日比一日好=)
&你永遠都係我既好姊妹!!!
TheEnd.
|
|
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|