| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥ 2009 年 4 月 8 日 星期三 ♥  |
|
炆\ _ / |
|
本來今日好開心架...
而家比我呀媽整到我咩心情都冇晒
點解你地D父母比我既大多數都係唔開心...傷心...失望呢?
次次都係咁`你地D大人永遠都覺得自己咩都岩晒
做錯野又唔洗講s0rry
跟住自己既錯而令到我地炆發脾氣`
但係到我冇事自己反而仲係度嬲返人
呢D係咩道理呀!?
但係到我地做錯同你地講對唔住你就點都唔肯接受
你做錯就得我錯就唔得!\ _ /
呢D又係咩道理呀!?
成日係度話人態度唔好`
你自己又好好咩!?
我覺得同你地講野好冇引囉
唉!點解個個父母都係咁架?
正一文塞鬼
就係因為好一個呀媽`
我一返到黎就喊到冇停過
成日都係因為D小事令我咩心情都冇晒
對眼又腫晒喇`好野囉
本身玩完野戰返黎都冇咁攰
就係喊左一餐`喊到成身冇晒力`手痛腳痛
我覺得我自己都痴痴地既X)
要你原諒做既野仲辛苦過咩咁
我覺得我咁樣真係好咩囉...
諗起都覺得自己當時做既野超低能
講出黎都比人笑
點會因為個呀媽咁樣而喊成咁丫!?
頭先發脾氣大叫`喉嚨都痛埋
唉!而家對眼真係好痛呀
真係自己囉黎衰
唉唔講啦
咩心情都冇晒
TheEnd.
|
|
|
♥ 2009 年 4 月 4 日 星期六 ♥  |
|
2009-04-04 |
|
12點先起身
訓痴左線XD
食野跟住返迦勒
約左婷婷同璇璇係巴士站等
我一黎到佢地係咁話我好似化左妝咁-__-
根本就冇`o晒-.-
一返到去入活動中心
一個女仔都冇
得果幾個男仔
之後我地係出面等左陣
見到小雲返
團契開始......
玩遊戲`我寫左個美少女比冰冰;>
又唔知邊個寫個兇手比我-,-
又玩咩估野
之後我係咁比冰冰同婷婷打
2個合攻`死左-,-
祈禱果陣冰粒無啦啦又打我
之後完左我係咁整返佢
關公又幫佢手`變左3對1
投降-_______-
之後閃人去跳舞
返到屋企又同冰冰煲粥煲到點幾=)
我是煲粥王;>
跟住眼訓訓左
TheEnd.
|
|
|
♥ 2009 年 4 月 2 日 星期四 ♥  |
|
2009-04-02 |
|
測驗完畢`超happy^_^
終於都用刑完畢啦!!!!!!!!
不過都係唔太好架啦`唉
放學同某欣去行街^3^
行落KF果陣見到葉嘉`楊婉`蔡津佢地
之後葉嘉話佢地2個痴左線`
話咩要係街叫人做問卷
好鬼煩-,-
葉嘉唔鬼理佢地`
跟左我同某欣一齊
之後我地去M記
多人到o晒-__-
冇計`打包走人
見到關公同冰冰^3^
我捉冰冰隻手拖關公XD
傾左一陣我地閃人
買返生日禮物比某欣
之後我同某欣又去返TW
葉嘉冇跟黎
行呀行` 隻腳超痛
又去M記坐左陣
之後我地2條友超低能`
係公園打韆鞦
坐係個韆鞦勁耐
差唔多半個鐘-.-
之後返歸又同某欣傾電話=)
一日就係咁喇`
係咁多先
TheEnd.
|
|
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|