| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥ 2008 年 12 月 19 日 星期五 ♥  |
|
懇親晚會=) |
|
今日係MusIc Day`
我覺得今年好似比上年既時間短左囉`
婷婷果班勝左班際^v^
放左之後同婷婷去荃灣=]
我地幾乎行晒成個荃灣-,-
仲要行得超快`由11點幾行到1點幾
超白痴-_-
返到去沖涼
之後又再返學校`
我地幫手做野
做完之後我`江`思`歷上左2樓玩
影左D相=)
好好笑=D
之後懇親晚會開始
我地4個又坐埋一齊
歷超好笑囉`唔知可能佢D行為好膠啦^0^
江江唔食肉囉
但好飯盒好多都係肉-_-
所以佢係咁塞比我地
我地好多野都塞比歷叔叔xD
佢食完之後飽到話到食胃藥^_^
笑到我地死=)
完左同思走=]
TheEnd.
|
|
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
|