| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ♥ 2009 年 1 月 3 日 星期六 ♥ 寒冷 |
|
2009^0^ |
|
2009年喇=)
我今年要忘記晒上年唔好既野^_^
琴日係09年第1日返學`
星期一返多一日
星期三就考試啦!
大家都要加油呀!!!
各位朋友請cm=)
TheEnd.
|
|
|
♥ 2008 年 12 月 24 日 星期三 ♥  |
|
Merry Christmas^0^ |
|
祝各位朋友聖誕快樂=)
Merry Christmas^0^
TheEnd.
|
|
|
♥ 2008 年 12 月 22 日 星期一 ♥  |
|
聖誕聯歡=] |
|
今朝7:15起身`
8:10先出門-_-
一返到去見到我最愛既婷婷=)
心都暖^0^
收到佢既聖誕卡...happy=]
打鐘......
係下面聽D人講野
之後上課室...
玩D無聊遊戲-.-
食野...我整D菠蘿腸好快比人掃晒-_-
之後第2節係禮堂
一開始崇拜有D悶
但耐左都唔覺悶
跟住學生會玩遊戲
我地班友仔玩到癲晒XD
有抽獎`見到肉丁抽到2次
大獎又有佢份`中獎又有佢:]真好運-,-
之後放學悶死我-,-
多謝所有送聖誕卡比我既人^0^
TheEnd.
|
|
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|