| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥ 2009 年 2 月 5 日 星期四 ♥  |
Sp0rT Day1  |
|
7:xx出門同思一齊番`
搭MTR`本來諗住可以見到佢
點知又......唉冇緣
去到差唔多夠鐘
仲以為遲到`點知大把人仲遲過我地
去到見到誠社係力社格離
好耶有得同思&某欣坐^0^
我地坐係兩個社之間個度=)
坐係度好鬼悶
我同葉嘉係咁落去行=]
上午都落左2`3次
12:xx放lunch
同葉嘉`思`某欣去m記
食完仲有好多時間
係度周圍行-_-
1:20番返去
又係好悶`
下午我地又落左去幾次-_-
終於放學=)
同婷婷babiii去行街=)
我地去左TW行左陣
唔夠半個鐘又搭MTR去返KF-_-
行左一陣上公園坐傾計=)
6:xx又去返TW搵呀媽食飯
婷婷我愛你`啜=)
你要知道你對我係好重要
我唔同佢地呀
佢地係有冇你都得
但係我係唔得囉
我唔會好似佢地咁要你為我白白付出
就算有一日你一個朋友都冇`
你都要記得仲有我
我可以保證對你係絕對真心的
你唔洗為左佢地而唔開心架=)
我要你開心過每一日=)
TheEnd.
|
|
|
♥ 2009 年 1 月 21 日 星期三 ♥  |
|
考完試喇^3^ |
|
今日考B.K
終於考晒;]好耶xd
考完同某欣&葉嘉落KF=)
落到去見到呀龔佢地
本身諗住行下
但係太早D店又未開
所以去左睇崖上的波兒
點知龔佢地又係睇
波兒得意喔^0^
睇完之後1:xx
跟住我地走左上公園=)
無聊的白行-_-
見到芬芬佢地-,-
之後去m記食野
>>>歸家
期待住天日^_^
TheEnd.
|
|
|
| ♥ 2009 年 1 月 15 日 星期四 ♥ 寒冷 |
|
考試中... |
|
好多日冇打qz喇`
係時候打下
直到今日得返3科未考
希望快D考埋佢唔好煩
今日考口試`
放學同茵去食飯=)
琴日我同思去左賴彩屋企=]
TheEnd.
|
|
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|