| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
♥ 2009 年 8 月 5 日 星期三 ♥  |
|
迦勒團 camp~ |
|
第1日2/8
8:00起左身,洗頭沖涼`
10:30返到學校合崇
勁眼訓`過過都好似未訓醒咁-_-
完左係學校食埋lunch先搭車搭船入camp
我果組有綺虹`正和`皓皓`毛毛`我`婷婷`丁丁`豉油鴨=)
之後入房`有婷婷`皓皓`老淇`雞雞`Esther`桂芬;>
好多人一入到房就見到好多小動物
跟住即刻走返出黎
我地間房係女仔黎講已經算係最好既一間
之後玩左陣遊戲6:00p.m食飯
食完飯又玩遊戲-收買佬`我地組有5題都冇果D野-_-
跟住玩令一個遊戲
每人有靈命、快樂、健康、精神、朋友、知識、家庭、金錢各10張
印左導師D樣...好得意^___^
10點幾返房排隊沖涼
跟住小雲`冰冰`牛丸`毛毛過埋黎
突然聽到有人叫茄子(其實係叫野豬,但個個都聽到茄子-_-)
但原來係睇錯的-,-
我點幾就訓`但我訓唔著
實際上我都唔知我自己幾點先訓得著
第2日3/8
電話響好耐我都唔醒
要婷婷幫我禁熄`
做早操......= ="
勁多蜜蜂係到飛來飛去
之後食早餐+靈修
跟住到我地組領詩
跟住玩運水
濕晒後面/___\
跟住整木伐
我去果組臨出海之前D筒散晒
跟住出到海落雨
成身濕晒`之後全部返房洗頭沖涼
6:00p.m食飯
之後玩夜行`我地組最低分/_______\
跟住又玩拾豆
後尾同小雲落碼頭傾計
跟住佢地成班到12:00落晒黎同我慶祝生日^3^
真係估都估唔到囉
好開心呀!多謝你地=)
今年係過得最特別既生日
同成班fd一齊過=)
thz=)
跟住我地成間房+小雲`毛毛`牛丸傾計
2點幾差唔多3點先訓
第3日4/8
今日係我正日生日喇^___^
因為3號波既關係冇食lunch就走
又要再次經過呢條牛屎路
同入camp時唔同既就係今次係落大雨咁行
入camp時係太陽晒到正咁行
之後又搭船搭出返去
再搭車返學校
一返到屋企即刻沖涼洗頭`
之後落街買野食
支力-_-
3日2夜既camp就完左喇
TheEnd.
|
|
|
♥ 2009 年 8 月 1 日 星期六 ♥  |
|
2009-08-01 |
|
仲有3日又大一歲;>
4/8大日子^3^
Happy Birthday to me thz=)
天日去camp喇`
D野都準備好晒=]
生日果日大半日都係camp過.
希望返黎會有人同我講生日快樂啦^______^
TheEnd.
|
|
|
| ♥ 2009 年 7 月 18 日 星期六 ♥ 颱風 |
|
咳t____________t |
|
咳左咁多日`
好辛苦呀/____________\
快D好番啦t^t
TheEnd.
|
|
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 18 | »
|