cursorshelp

wongphoebe
暱稱: ♥`瑩;D
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2009-12-09
冰粒生日大快樂^____^
測驗週
day camp
水運
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
=D`


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

 
2009 年 7 月 12 日  星期日    晴天

           F.2完了/___\
分類: 未分類

2B終於都要完了/___\

我記得係我F.1暑假尾既時候`

有一次同婷婷返青崇;

係果日知道自己咩班

當時我知道自己係2B既時候好唔開心

好唔like2B

但係之後到開學慢慢覺得2B既人其實唔錯=]

一開始江仔同歷叔坐係我後面

之後大家有講有笑fd左

我地3個坐埋一齊既時候好開心

有時仲玩到好癲^0^

特別係中文堂

我記得有時歷叔仲令我笑到痴左線-__-

搞到有時比小雲話

後尾識同死皮都fd左

仲識埋某欣

小息`lunch都一齊

到而家已經好fd好fd

特別係某欣

雖然大家唔同班`

但係都超fd;>

而家係我心中已經係一個堅重要既地位:)

係班上最fd既都係死皮`歷叔同江仔

雖然都有嘈過

但我地3個係班上一齊經歷過好多野

學校旅行既時候我地一齊

之後仲4個一齊參加成長路

有幾次完左同死皮去食飯

希望F.3同到死皮一班喇t^t

江仔同歷叔入到你地既精英班要加油

某欣我真係好想可以同你一班

但可惜始終都唔得

我相信係F.4`F.5`F.6有機會既^___^

你去到你既精英班要加油

要一路進步呀;>

就算冇得同班`我地之間既友情都唔會變^v^

so yan`又冇得一班喇t__t

我要見到你下年都係全級5名內架

我驚同你既關係會生疏

無論如何`友情不變!

暑假要同我去海洋公園架>3

還有冰冰呢^__^

雖然我地唔係識左好耐

但係已經好fd

係我心中已經佔左一個難以取替既地位

不要離開我呀!!!

你到F.4到努力D呀

小雲都係fd左好多

暑假要去玩多D^_____^

當然婷婷絕對唔少得

一世子的好姊妹=)

今年真係好開心

我真係好唔捨得F.2呢年/___________\

 

2B班傻仔^0^

1.陳皮^3^在班上最好的朋友=)下年我一定要同你一班呀/__\

2.張嘉:)唔係咁熟`

3.高寶:)波兒^3^

4.江仔^__^好朋友來的;>你入到你既精英班要努力*

5.呀公=)

6.郭敏怡=]眼大大好得意;>

7.cockroach;>成日同佢一齊放學一齊癲:)下年同班就好喇/__\

8.peter=)

9.黎梓惠=]

10.karen^___^又名the man

11.sukiv__v幾好人的=]

12.蝦米;>

13.我自己-__-

14.winnie`

15.yuki=)我後面果位-__-

16.余秀洪;D幾靚女的^__^

17.陳卓麒-0-

18.呀龍-.-

19.神輝=0=

20.歷叔-__-都是好朋友=)要控制下自己既情緒呀`入到精英班加油

21.范文杰-.-

22.細佬;>細細粒:)

23.關公;>

24.奶傑.__.

25.benny^__^賓尼兔一隻;>

26.祼體城\__/口濺`串咀既人`好鬼煩;黑人憎\___________/

27.李漢文=_________=

28.梁慶安=)

29.梁鴻逸=3=

30.肥亮v__v

31.豆腐頌=D

32.文腳-____-不喜歡他`

33.吳文皓=)去左美國讀書/o\得閒返黎探下我地呀!!!我地2B班會永遠懷念你架^_______^

34.戴家駿a__a

35.呀羊-,-

36.肥鵬*v*

37.余聶:)

 
TheEnd.
 
 
  

 

 
  
 

                                             



 
2009 年 7 月 7 日  星期二    晴天

           2009-07-07
分類: 未分類

今朝10點幾起左身洗頭

11:xx出門口

今日同婷婷去左好多度^___^

去西九食壽司

食完之後上左去睇人溜冰

之後搭MTR出MK

行旺中買左件33

之後去左朗豪坊無印買野

跟住又落KF

買左D野

跟住婷黎我屋企=]

難得我呀媽比`

佢6:xx走人

食過咁多間壽司`

唯一一間一件得一隻甜蝦

 
TheEnd.
 
 
  

 

 
  
 

                                             



 
2009 年 6 月 19 日  星期五    晴天

           2009-06-19
分類: 未分類

今日考英文聆聽

最後果度唔夠時間-,-

勁多冇做-____________-

普通話更加唔洗講`

超多唔識v_____v

放學同死皮去某欣屋企

超開心^__^玩左好多野=)

鋤Dee`死皮唔識玩-_____-"

佢以為2係最細-,-哈~傻婆xd

我win左某欣好多次=]

哈`我飲左某欣3包維他奶

1支益力多xpp

我痴線架`

之後無聊3條友係到煎蛋;)

一開始我落得太多油`

個火又大-.-

搞到D油勁彈-_-

我同死皮即刻閃開`

跟住過左一陣先整得

一開始我地每人整一隻

整到唔之似咩`完全唔見得人-,-

之後死皮再整多隻

今次好好多^__^

最靚果隻我食左`嘻

之後又上網`

4:30走人

 
TheEnd.