| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
♥ 2009 年 7 月 12 日 星期日 ♥  |
|
F.2完了/___\ |
|
2B終於都要完了/___\
我記得係我F.1暑假尾既時候`
有一次同婷婷返青崇;
係果日知道自己咩班
當時我知道自己係2B既時候好唔開心
好唔like2B
但係之後到開學慢慢覺得2B既人其實唔錯=]
一開始江仔同歷叔坐係我後面
之後大家有講有笑fd左
我地3個坐埋一齊既時候好開心
有時仲玩到好癲^0^
特別係中文堂
我記得有時歷叔仲令我笑到痴左線-__-
搞到有時比小雲話
後尾識同死皮都fd左
仲識埋某欣
小息`lunch都一齊
到而家已經好fd好fd
特別係某欣
雖然大家唔同班`
但係都超fd;>
而家係我心中已經係一個堅重要既地位:)
係班上最fd既都係死皮`歷叔同江仔
雖然都有嘈過
但我地3個係班上一齊經歷過好多野
學校旅行既時候我地一齊
之後仲4個一齊參加成長路
有幾次完左同死皮去食飯
希望F.3同到死皮一班喇t^t
江仔同歷叔入到你地既精英班要加油
某欣我真係好想可以同你一班
但可惜始終都唔得
我相信係F.4`F.5`F.6有機會既^___^
你去到你既精英班要加油
要一路進步呀;>
就算冇得同班`我地之間既友情都唔會變^v^
so yan`又冇得一班喇t__t
我要見到你下年都係全級5名內架
我驚同你既關係會生疏
無論如何`友情不變!
暑假要同我去海洋公園架>3
還有冰冰呢^__^
雖然我地唔係識左好耐
但係已經好fd
係我心中已經佔左一個難以取替既地位
不要離開我呀!!!
你到F.4到努力D呀
小雲都係fd左好多
暑假要去玩多D^_____^
當然婷婷絕對唔少得
一世子的好姊妹=)
今年真係好開心
我真係好唔捨得F.2呢年/___________\
2B班傻仔^0^
1.陳皮^3^在班上最好的朋友=)下年我一定要同你一班呀/__\
2.張嘉:)唔係咁熟`
3.高寶:)波兒^3^
4.江仔^__^好朋友來的;>你入到你既精英班要努力*
5.呀公=)
6.郭敏怡=]眼大大好得意;>
7.cockroach;>成日同佢一齊放學一齊癲:)下年同班就好喇/__\
8.peter=)
9.黎梓惠=]
10.karen^___^又名the man
11.sukiv__v幾好人的=]
12.蝦米;>
13.我自己-__-
14.winnie`
15.yuki=)我後面果位-__-
16.余秀洪;D幾靚女的^__^
17.陳卓麒-0-
18.呀龍-.-
19.神輝=0=
20.歷叔-__-都是好朋友=)要控制下自己既情緒呀`入到精英班加油
21.范文杰-.-
22.細佬;>細細粒:)
23.關公;>
24.奶傑.__.
25.benny^__^賓尼兔一隻;>
26.祼體城\__/口濺`串咀既人`好鬼煩;黑人憎\___________/
27.李漢文=_________=
28.梁慶安=)
29.梁鴻逸=3=
30.肥亮v__v
31.豆腐頌=D
32.文腳-____-不喜歡他`
33.吳文皓=)去左美國讀書/o\得閒返黎探下我地呀!!!我地2B班會永遠懷念你架^_______^
34.戴家駿a__a
35.呀羊-,-
36.肥鵬*v*
37.余聶:)
TheEnd.
|
|
|
♥ 2009 年 7 月 7 日 星期二 ♥  |
|
2009-07-07 |
|
今朝10點幾起左身洗頭
11:xx出門口
今日同婷婷去左好多度^___^
去西九食壽司
食完之後上左去睇人溜冰
之後搭MTR出MK
行旺中買左件33
之後去左朗豪坊無印買野
跟住又落KF
買左D野
跟住婷黎我屋企=]
難得我呀媽比`
佢6:xx走人

食過咁多間壽司`
唯一一間一件得一隻甜蝦
TheEnd.
|
|
|
♥ 2009 年 6 月 19 日 星期五 ♥  |
|
2009-06-19 |
|
今日考英文聆聽
最後果度唔夠時間-,-
勁多冇做-____________-
普通話更加唔洗講`
超多唔識v_____v
放學同死皮去某欣屋企
超開心^__^玩左好多野=)
鋤Dee`死皮唔識玩-_____-"
佢以為2係最細-,-哈~傻婆xd
我win左某欣好多次=]
哈`我飲左某欣3包維他奶
1支益力多xpp
我痴線架`
之後無聊3條友係到煎蛋;)
一開始我落得太多油`
個火又大-.-
搞到D油勁彈-_-
我同死皮即刻閃開`
跟住過左一陣先整得
一開始我地每人整一隻
整到唔之似咩`完全唔見得人-,-
之後死皮再整多隻
今次好好多^__^
最靚果隻我食左`嘻
之後又上網`
4:30走人
TheEnd.
|
|
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 18 | »
|