cursorshelp

wongphoebe
暱稱: ♥`瑩;D
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-09
冰粒生日大快樂^____^
測驗週
day camp
水運
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
=D`


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

 
2009 年 5 月 23 日  星期六    雨天

           2009-05-23
分類: 未分類

22/5

今日一早又要係下面企-__-

熱到呀媽都唔認得囉好冇-,-

熱到出晒汗`

第一堂中文冇得落去練說話`悶.__.

都係去練說話好玩Dx)

PE:體操`頭手倒立

我地組冇人做到-.-

電腦:整埋我條鯊魚

英文:小測`今次測得唔錯

lunch:係家政室

IS:悶

音樂:好彩唔洗考笛=)

放學返團契

今次係F.2最後一次喇`

我明明出席率100%

佢又係打我80%`唉!

希望下年會更多人返啦^____^

 

23/5

今朝10:30起身`洗頭

之後打比婷`未醒

跟住開左陣電腦

12:xx再打比佢

1:00出門

同婷去食M記

返迦勒`

>>>>>跳舞

仲有10日就大考喇

我今次一定要努力D呀!!!

 
TheEnd.
 
 
  

 

 
  
 

                                             



 
2009 年 5 月 15 日  星期五    晴天

           [ 此日誌受密碼保護 ]
分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:問我啦;) )
 
TheEnd.
 
 
 
  

 

 
  
 

                                             



 
2009 年 5 月 12 日  星期二    晴天

           2009-05-12
分類: 未分類

今日熱到呀媽都唔認得-.-

唉!中二就黎完喇/_

老實講真係唔想完囉

講真一句我覺得2B真係唔錯架:)

除左品行之外=3=

好唔捨得囉t3t

咁快又過左一年喇`

覺得時間好似過得好快咁

又要面對同fd分開既時侯`

唉~唔想呀唔想呀

有一句說話我覺得講得好岩`

天下無不散之莚席

人總係要經常面對分離

我覺得要面對分離係一件好痛苦既事

大家可以有機會同班唔係必然架囉

就算唔係話好fd`

但唔多唔少都會有感情既

我真係好想好想下年可以同班fd一班呀

真係好想好想好想呀/3

不過就算唔同班都唔緊要`

係fd始終都係fd

就算要分開幾遠都係一樣

係中二呢一年我可以認識到;

某欣同陳皮真係超開心;>

無論我做錯咩你地都會原諒我

講真我覺得我自己既脾氣真係唔好

成日小小野我就會嘈

真係s0rry`我一定會盡量去改善=]

每日係學校幾乎無時無刻都陪住我

我愛你地呀;>

我地三個下年一定要同班呀!!!

F.3既時候係禮團又少左一班fd喇

婷婷佢地又要走喇`

唉~下年婷`冰`小雲`璇`爛gag都f.4喇

係迦勒都冇得一齊喇

而家真係好想喊呀/_____\

又少左一班fd可以成日係我身邊啦

好有希望可以時光倒流F.2永遠都唔好完呀/0\

 
TheEnd.