| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥ 2009 年 5 月 23 日 星期六 ♥  |
|
2009-05-23 |
|
22/5
今日一早又要係下面企-__-
熱到呀媽都唔認得囉好冇-,-
熱到出晒汗`
第一堂中文冇得落去練說話`悶.__.
都係去練說話好玩Dx)
PE:體操`頭手倒立
我地組冇人做到-.-
電腦:整埋我條鯊魚
英文:小測`今次測得唔錯
lunch:係家政室
IS:悶
音樂:好彩唔洗考笛=)
放學返團契
今次係F.2最後一次喇`
我明明出席率100%
佢又係打我80%`唉!
希望下年會更多人返啦^____^
23/5
今朝10:30起身`洗頭
之後打比婷`未醒
跟住開左陣電腦
12:xx再打比佢
1:00出門
同婷去食M記
返迦勒`
>>>>>跳舞
仲有10日就大考喇
我今次一定要努力D呀!!!
TheEnd.
|
|
|
♥ 2009 年 5 月 15 日 星期五 ♥  |
♥ 2009 年 5 月 12 日 星期二 ♥  |
|
2009-05-12 |
|
今日熱到呀媽都唔認得-.-
唉!中二就黎完喇/_
老實講真係唔想完囉
講真一句我覺得2B真係唔錯架:)
除左品行之外=3=
好唔捨得囉t3t
咁快又過左一年喇`
覺得時間好似過得好快咁
又要面對同fd分開既時侯`
唉~唔想呀唔想呀
有一句說話我覺得講得好岩`
天下無不散之莚席
人總係要經常面對分離
我覺得要面對分離係一件好痛苦既事
大家可以有機會同班唔係必然架囉
就算唔係話好fd`
但唔多唔少都會有感情既
我真係好想好想下年可以同班fd一班呀
真係好想好想好想呀/3
不過就算唔同班都唔緊要`
係fd始終都係fd
就算要分開幾遠都係一樣
係中二呢一年我可以認識到;
某欣同陳皮真係超開心;>
無論我做錯咩你地都會原諒我
講真我覺得我自己既脾氣真係唔好
成日小小野我就會嘈
真係s0rry`我一定會盡量去改善=]
每日係學校幾乎無時無刻都陪住我
我愛你地呀;>
我地三個下年一定要同班呀!!!
F.3既時候係禮團又少左一班fd喇
婷婷佢地又要走喇`
唉~下年婷`冰`小雲`璇`爛gag都f.4喇
係迦勒都冇得一齊喇
而家真係好想喊呀/_____\
又少左一班fd可以成日係我身邊啦
好有希望可以時光倒流F.2永遠都唔好完呀/0\
TheEnd.
|
|
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 18 | »
|