| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 19 日 星期三  |
| 2009-08-19 |
分類: 未分類 |
對這個家已經灰心了
|
2009 年 8 月 18 日 星期二  |
| 2009-08-18 |
分類: 未分類 |
剎那間的自大也足以令人感到煩厭 |
2009 年 8 月 17 日 星期一  |
| 2009-08-17 |
分類: 未分類 |
把強逼當作關心的老媽真的有夠討厭 |
2009 年 8 月 16 日 星期日  |
| 2009-08-16 |
分類: 未分類 |
假如我沒有這個弟弟就好了 |
2009 年 8 月 10 日 星期一  |
| 2009-08-10 |
分類: 未分類 |
前日返左一日工
超累
第二日就唔返喇
不要問我理由
反正那個理由永遠都只會被當作藉口
尋日無返工出左去旺角
但同阿媽講去左返工
返到屋企就被人小
鬧我講大話呃佢地
唔通我唔返工就一定要返屋企?
講大話又如何?
反正我無論講咩佢地都唔信架喇
與其講一些他們不信的真話
倒不如說一些他們信的謊言
什麼是目標?
什麼是生存意義?
我死了又如何?
我死了家裡只會少了一個工人
而且又可以用少d錢
又無人同細佬爭電腦
又無人激佢地
一舉三得
真係唔死都無用
反正我都一事無成的了
書,讀不成
工,返不成
不論學習什麼都半途而廢
世界少一個我這樣的人會美好得多
反正我也只是一個不知所謂的廢人
繼續生存只會成為負累 |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 32 | »
|