隨心所欲
不定期更新
wongth1990
暱稱: 嵐月♂浩
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-05-26
2011-05-25
2011-01-01
2010-11-07
2010-10-05
文章分類
全部 (156)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 156
留言總數: 94
今日人氣: 2
累積人氣: 1708
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 30 日  星期一   晴天


2009-03-30 分類: 未分類

其實有一首歌和我現在的感覺蠻相似的

這就是張敬軒的隱形人

尤其是紅字的某幾句

 

張敬軒 - 隱形人

曲: 橋韜
詞: 陳詩慧
編: C Y Kong
監: Pal Sinn / C Y Kong / Davy Chan / Stanley Leung

從前聞說愛也要安份 就是難自禁
然而還對你借故親近 像被你牽引
就似發覺染上某種癮 甚至奪去我靈魂

就算避過那極錯的吻 悲劇總會發生

即使關係親密 亦會分手
昨日你依然溫柔 今天痛失所有
你似厭棄我死不放手
早知我輸也苦鬥 偏不會怕醜
今天慘被隱形好應該走 
我大概不宜苛求 默默的接受
經不起 這痛愛 結局全然地絕望 很久
我就算 繼續愛 注定故事已經 沒然後
躲不過 現實是被 趕走


為何完結會抗拒走近 不解仍自窘
猶如嫌棄我佈滿灰塵 絕望裡抖震
亦算愛過 也有過興奮 甚至做過你情人
但我未夠 那敵對吸引 不過感情太狠

即使關係親密 亦會分手 
昨日你依然溫柔 今天痛失所有
你似厭棄我死不放手
早知我輸也苦鬥 偏不會怕醜
今天慘被隱形好應該走
我大概不宜苛求 默默的接受 
經不起 這痛愛 結局全然地絕望 很久
我就算 繼續愛 注定故事已經 沒然後
天可否 修補那缺口


自知未能鬥
今天隱形的人 已經接受

昨日你反常溫柔 摧毀我的所有
結尾永遠有一方會走 
早知我不夠他鬥 威逼我承受
今天慘被隱形 好應該走
我大概不宜苛求 默默的接受
經不起 這痛愛 結局全然地絕望 很久
我就算 繼續愛 注定故事已經 沒然後
躲不過 現實是被 趕走



2009 年 3 月 29 日  星期日   晴天


2009-03-29 分類: 未分類

很想找一個沒感覺的人

談一場沒心動的戀愛

能讓我麻醉自己來忘記她

 

話說我一直都想嘗試一下借酒消愁

星期五洪鋒的生日派對應該是個不錯的機會吧?



2009 年 3 月 27 日  星期五   晴天


2009-03-27 分類: 未分類

原本今日約左人際開會+打保齡

點知子健同老霖又話去行山

咁開唔成會咪照去打保齡囉

原本約左丫玲、男男同洪鋒

但係得男男準時到

同男男食完野就去保齡球場喇

點知去到仲未開

咁就去左機鋪玩左陣再去喇

打完機再搵埋男男契媽就去打保齡喇

我今次最高分個局有169分

個局打左4個全中2個補全中

男男就係咁落坑

局局都連100分都無

我打左3局諗住走個時丫玲先到

但我要去接細佬所以唔可以玩落去

咁就睇埋丫玲打一局先走

其實丫玲同男男都差唔多

都係成日落坑

唔知我走左之後佢地打成點呢?

可能係有我係度比壓力佢地先搞到成日落坑XD

洪鋒由頭到尾都無出現過

正死仔又話黎又唔黎

不過佢之前話過無錢又未交學費

咁就由佢喇

無謂逼佢黎搞到佢連返學都無錢

 

話說上次打保齡可能扭親隻手

早幾日都有少少痛

今日打完仲痛

唉~~~~~



2009 年 3 月 25 日  星期三   晴天


2009-03-25 分類: 未分類

今日放點幾又去左唱K

第一次連續兩日都去唱K

今次淨係得我、丫橙、洪鋒同兆森四個人唱

唱到四點幾就走了

因為要去打保齡

所以唱唔到太耐

打保齡真係勁多人去囉

我、丫玲、丫Vi、丫橙、洪鋒、阿東、阿蕭、蘊儀、家儀姐、冬瓜同佢GF

成11個人去

第一次打保齡既我都算唔錯喇

都有成八十幾分

仲打過一次全中

打完保齡就同丫橙、丫玲、丫Vi同洪鋒去食吉野家

食完就搭車返屋企了

今日用左好多錢

但我帶得40蚊出街

所以要問人借

問左兆森借40,丫橙借50同阿東借12

一日欠人家102蚊

真的是坎坷

下次去玩真係要帶多d銀彈



2009 年 3 月 24 日  星期二   晴天


2009-03-24 分類: 未分類

今日因為未輪到我考普通話所以放一點幾

咁就同丫玲、男男三個人去左唱K

真係估唔到三個人竟然比間大房我地囉

玩到三點幾男男就走喇

之後阿鋒、丫橙同阿洋就黎一齊玩喇

五個人玩到成八點幾先散

其實都OK抵呀

玩左七個鐘每人67蚊

今日又唱K又煲煙又玩骰盅

玩得好開心

但唔夠盡興

飲埋酒就完美喇

阿鋒話下個月佢生日唱K有酒飲

我實去呀XD