尋晚1點幾小肥打黎
叫我陪佢去醫院睇醫生
但我知道我老媽一定唔會比我出街
所以就問都無問過阿媽就話唔出得
收左線之後
我阿媽又話我
[你又知一定唔比出?你可以問下我先]
咁我咪問返佢
[咁係咪比出先?]
之後佢又問長問短
又問係咪無人陪小肥去睇醫生
又問係咪一定要我去
我心諗
[你咁樣姐係搞事姐,我又唔係佢本人我點知丫?你唔比我去咪講囉,問問問,煩死喇]
之後走左入房打返比小肥同佢講我比阿媽煩死
原本小肥都叫話唔洗我出
但我又好想出
咁就打算問多次我阿媽
仲講左個大話
話小肥阿爸阿媽返左大陸無人陪佢去同埋佢最近既朋友就係我我唔出唔得
咁阿媽先比我出炸
我換哂杉之後
阿媽又問e樣問個樣
又問我識唔識去
又問我搭咩車
我又心諗
[我識唔識去同搭咩車關你咩事?而家係我去又唔係你去,你理得我丫]
之後無理佢就出左門喇
出到去佢又打黎問我識唔識路
又問我去到邊
個時我到左醫院喇
你唔好等到我走你先打黎問
之後就以在醫院不能開電話為名,唔想比人煩為實
而熄左電話
睇完醫生之後就去左公園飲酒玩啤牌
玩到差唔多就去M記食早餐
係食早餐個時我先開返個電話
之後無幾耐
阿爸就打黎喇
問我搞成點
我就吹水話
岩岩先出醫院炸,而家肚餓去食埋早餐先返
食完早餐就散喇
返到屋企都成6點天光嚕
好彩出去之前沖左涼
我擦埋牙洗埋面就訓得喇
一訓就訓到下午3點45分
蘊儀姐
我對你唔住>_<
我應承過你話唔飲酒
但我尋晚飲左半罐
係小肥叫我飲架 |