隨心所欲
不定期更新
wongth1990
暱稱: 嵐月♂浩
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-05-26
2011-05-25
2011-01-01
2010-11-07
2010-10-05
文章分類
全部 (156)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 156
留言總數: 94
今日人氣: 0
累積人氣: 1710
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 24 日  星期日   晴天


2009-05-24 分類: 未分類

尋晚3點幾同某人傾左陣電話

我原本係諗住同佢傾下我d心事

但講唔夠兩句佢就喊左出黎

佢一路講佢自己既感情事一路喊

我越聽就越心痛

我好想幫佢

但佢都話我幫唔到佢d咩

佢仲曾經講過想衝出馬路死左去算

希望佢最終都無咁做喇

如果佢仲睇到e個日記的話

我希望佢可以堅強d

唔好衰比其他人睇

傾完之後

我發覺我既事同佢既事比起簡直係微不足道



2009 年 5 月 21 日  星期四   晴天


我個名 分類: 未分類
王梓浩 的內在想法

男生

*個性非常的隨和、令人覺得很有親和力
*脾氣不錯比較懂得採納他人的意見
*有時太過於隨和讓人覺得無原則可言
*常常當個爛好人,不懂得拒絕別人
*雖然平時脾氣不錯,固執起來時也挺像牛的

王梓浩 的外在行為

男生

*是個守規矩的人,對於認定的規則不會去犯
*責任心很重,對於該完成的責任不會推托
*一旦認定了某些人或某些事,就不容易改變
*重朋友的人,比較聽朋友的話,不理會家人的勸告
*對自己很嚴格,要求很高

真係幾準

大家可以試下

http://www.fatemaster.tw/name.php



2009 年 5 月 20 日  星期三   晴天


2009-05-20 分類: 未分類

尋晚1點幾小肥打黎

叫我陪佢去醫院睇醫生

但我知道我老媽一定唔會比我出街

所以就問都無問過阿媽就話唔出得

收左線之後

我阿媽又話我

[你又知一定唔比出?你可以問下我先]

咁我咪問返佢

[咁係咪比出先?]

之後佢又問長問短

又問係咪無人陪小肥去睇醫生

又問係咪一定要我去

我心諗

[你咁樣姐係搞事姐,我又唔係佢本人我點知丫?你唔比我去咪講囉,問問問,煩死喇]

之後走左入房打返比小肥同佢講我比阿媽煩死

原本小肥都叫話唔洗我出

但我又好想出

咁就打算問多次我阿媽

仲講左個大話

話小肥阿爸阿媽返左大陸無人陪佢去同埋佢最近既朋友就係我我唔出唔得

咁阿媽先比我出炸

我換哂杉之後

阿媽又問e樣問個樣

又問我識唔識去

又問我搭咩車

我又心諗

[我識唔識去同搭咩車關你咩事?而家係我去又唔係你去,你理得我丫]

之後無理佢就出左門喇

出到去佢又打黎問我識唔識路

又問我去到邊

個時我到左醫院喇

你唔好等到我走你先打黎問

之後就以在醫院不能開電話為名,唔想比人煩為實

而熄左電話

睇完醫生之後就去左公園飲酒玩啤牌

玩到差唔多就去M記食早餐

係食早餐個時我先開返個電話

之後無幾耐

阿爸就打黎喇

問我搞成點

我就吹水話

岩岩先出醫院炸,而家肚餓去食埋早餐先返

食完早餐就散喇

返到屋企都成6點天光嚕

好彩出去之前沖左涼

我擦埋牙洗埋面就訓得喇

一訓就訓到下午3點45分

 

蘊儀姐

我對你唔住>_<

我應承過你話唔飲酒

但我尋晚飲左半罐

係小肥叫我飲架



2009 年 5 月 19 日  星期二   晴天


2009-05-19 分類: 未分類

尋日同成班同學去左石澳BBQ

例牌玩骰盅、啤牌

無d驚喜

今次又唔買酒飲喎=3=

有酒飲好玩好多

聽丫L講話丫O穿櫃筒底

唉~鬼叫佢係班會既人咩

不嬲都有強權無公理架喇

 

今日最後一日返學

都係無咩好搞

人際堂睇[早熟]

睇完去食飯

都唔知點解最後一日先咁多人一齊食飯

有成8個人

平時都係3-4個炸嘛

男男既吹雞能力真係勁

食完飯返學考普通話口試

考得超爛

簡直不知所謂

唉~今次衰梗喇>_<

 

雖然話就話今日最後一日返學

但跟住都係要返學校補課

無計喇

鬼叫自己數學差咩

不過比我更差的大有人在~呵呵

 

聽日唔洗返學又無街去

一定無2-3點都唔起身

一定又唔食午飯等食晚飯架喇

又唔洗洗錢~真好=]



2009 年 5 月 17 日  星期日   晴天


2009-05-17 分類: 未分類

唉~今日成日都比阿媽鬧

尋晚4點訓但今朝1點就比人吵醒

都唔知點解係要我起身拆電腦d線

阿爸拆唔得既?

一路拆就一路鬧

又話我拆得慢又話我e樣個樣

煩到爆

都唔知點解要換張電腦抬

原本個張都好地地

係有少少野甩甩地

用得最多既我都未話換喇

換抬又要拆電腦又要汁CD

麻鬼煩

拆完就落街食飯喇

食完飯就返屋企等張抬送黎

送到黎又要汁返d CD上去又要裝返部腦

不過我約左表哥一齊出街買背囊所以夜晚返屋企先裝

裝緊個時又比佢鬧

佢真係乜都鬧一餐

又話d線亂

亂你咪自己裝囉

又吹哂水話自己識裝

你識裝就唔好等我返到屋企先裝喇

裝完食飯個時又無理取鬧

煩到嘔

總之全日都係煩燥中度過

 

聽日又去石澳BBQ

今次好多人去

差唔多全班都去

好期待

今晚應該唔會訓唔著掛XD