隨心所欲
不定期更新
wongth1990
暱稱: 嵐月♂浩
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-05-26
2011-05-25
2011-01-01
2010-11-07
2010-10-05
文章分類
全部 (156)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 156
留言總數: 94
今日人氣: 2
累積人氣: 1715
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 21 日  星期二   晴天


2009-04-21 分類: 未分類

昨日收到成績表

英文唔合格要補考

不過這也是意料中事

雖然是意料之內

但看到很多同學合格

總會有一份莫名的空虛感及一絲的後悔

可是我十分迷惘

不知應該如何去溫習

幸好有蘊儀和她妹妹出手相助

給了一些生字我溫習

但我怕我自己不能堅持下去

半途而廢

辜負了她們的一番心意

想到這裡就覺得自己不能不合格

不能讓她們失望

可是我還是沒什麼幹勁去溫習

希望最終能英文pass對她們有一個好的交代

如果我英文合格的話就請蘊儀同佢妹妹食飯



2009 年 4 月 15 日  星期三   晴天


2009-04-15 分類: 未分類

尋日派左普通話考試的成績

本來一直都不合格的我

今次竟然奇蹟地口試同筆試都合格

口試成績竟然仲要高分過老霖

筆試雖然唔算高分

但都高分過唔少人了~呵呵

一開始我仲以為自己聽錯口試個個分

之後再問人聽唔聽到我幾多分先肯定個個分真係我的

不過小肥話可能miss計錯分

佢話我個個分可能係老霖的

我都覺得有可能

邊有可能一個口試無溫書既人會高分過有溫書既人架?

而且我拼音又無讀到

短文又講得個幾句就走左喇

邊有可能會合格架?

到底係miss計錯分定真係我讀得好呢?

e個答案只有miss先知



2009 年 4 月 10 日  星期五   晴天


2009-04-10 分類: 未分類

今日第二日返工

原定返12點放12點既

但丫玲話夜晚去唱k

所以就同經理要求早放

佢9點半就放我走喇

入到青衣10點幾

食埋野再入荃灣接埋阿星就去唱k喇

唱到3點就走喇

如果唔係聽日要返工我可以再玩夜d

同兆森出到去黃大仙食左d野就返屋企喇

4點返到屋企

今日真的有夠累呢

 

話說上次NLP技巧試輕易地合格

成班都無人唔合格

證明易到爆喇

都唔洗溫既



2009 年 4 月 5 日  星期日   晴天


2009-04-05 分類: 未分類

今日第一日返工

基本上乜都要做

係未做過整野食同洗碗

返4放11真係好累

不過都無咩所謂喇

累都好過係屋企度hea

係屋企都唔知做咩好

悶到死

下星期五仲要返12放12

唔知會累成點呢?

聽日仲要考NLP技巧試

溫都未溫過

都唔知點死比miss睇

唯有聽日返學先溫喇



2009 年 4 月 4 日  星期六   晴天


2009-04-04 分類: 未分類

尋晚去左洪鋒個生日派對

同一大班人係度喪玩猜王、大話骰、十五二十兼飲酒+煲煙

由下午7點幾玩到早上5點

走個時已經wing wing地

不過應該未算醉

5點半就返到屋企喇

沖埋涼大約6點半就訓喇

訓到8點幾因為作嘔所以被逼要起身去嘔

原本要去拜山都唔洗我去拜喇

嘔到咁上下又去訓返

訓到3點幾先起身食M記

食完傾左陣電話就做電腦功課喇

個份死人野煩到PK

做左陣就唔想做喇

 

聽日第一日返工喇

好緊張呀>_<