今日第1日考試
數學科
雖然話識
但始終對自己的信心不大
驚會唔合格
嗯......有咩好打呢?
其實今日都無咩好打
朝早約左丫玲同男男食lunch
食完去左機鋪玩左兩鋪DJMAX
之後就返學校補英文喇
原本話補完英文之後教蘊儀做數
丫玲同男男又黎埋一齊做數
點知做左一陣就變左玩Facebook+吹水
吹到咁上下丫玲同男男就走先
得返我同蘊儀
我就約左表哥10點半係旺角食飯
但又未夠鐘
咁就同蘊儀去行街+食野+打機
行到8點就陪蘊儀搭MTR入葵芳
入到去我再自己搭返MTR出旺角
出到去都係未夠鐘
咁就去左搵小肥吹陣水先
吹到我表哥到左旺角先去搵佢
之後同佢食完飯就返屋企喇
話說我24號打個篇日記被人誤以為我所講既某人係我的前女友
但好可惜唔係佢
莫講話佢唔會同我傾電話
我諗佢連我個電話號碼都del埋喇
原來再見真的不能做朋友
今日去左打羽毛球
真係超喪
一打打左成3粒鐘
由12點打到3點
人地放學我地先去食lunch
仲要打波打到手震
拿筷子個時係咁震
好似d柏甘遜病人咁xD
唉~e排真係頹爆丫
係屋企又頹
搭車又頹
返學又頹
放學又頹
打機又頹
返屋企又頹
都唔知做乜咁頹
總之就頹喇
今日返學校補數學
點知變左我幫人補數學
係咁教人做數
連我自己個份都唔得閒做
不過3個家姐叫到我教我唔教又唔得
咁就唯有捨己為人喇XD