今日晨咁早同小肥同佢細妹去左書展
原本只係得小肥同佢細妹去
但我見阿媽放假我又唔想留係屋企所以就跟埋去
去到淨係排隊都排到出哂汗
入到去佢細妹就自己行左去
留低我同小肥係角落頭叫我地等佢
等等下越等越唔對路
之後就同小肥周圍行
差唔多繞場一周
之後又返返個角落頭等佢細妹
等左無幾耐我終於忍唔住叫小肥打比佢細妹睇下佢死左去邊
點知佢連電話都唔聽
到佢終於聽喇
講唔夠兩句就cut線
搵到佢之後佢話仲想行多陣
咁小肥就叫佢自己去行
我同小肥就出左去食野
食完就坐係個度等佢細妹電話
等到成1點幾先走
之後就出旺角
小肥帶完佢細妹去搭車就上cafe吹水玩啤牌
玩到6點半先走 |