wthefk
暱稱: ★小傷〞
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2009-06-01
2009-05-31
2009-05-30
2009-05-29
2009-05-28
訪客留言
You can watc... (Travelvideokr)
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 136
今日人氣: 0
累積人氣: 1919
2009 年 5 月 10 日  星期日   晴天


嘻`傻婆+_+ 分類: 未分類

琴日朝早7點幾出左門口去陪敏怡賣旗-3-
先知原來好難搵到人買旗-3-
但系幾開心=v=
跟住去到9點左右
就拉左敏怡去睇-3-
嘻=v=

琴日睇返葉紀對李蕙利-.-
葉紀輸q左^_^
晒地我一番心機 專登去睇=v=
竟然輸鬼左v3v

不過點都好過我地學校nA

跟住陪敏怡一路坐到11點幾
然後陪左佢返學校lu+_+
有d吾捨得-3-
有d後悔無送埋佢走v3v



買左對波物@_@
好緊-.-
同埋吾知襯邊對好-.-
襯邊對都好7.7
所以都未著過去踢波..

仲用左我十元巨鈔買左條手帶..
學校 吾比帶..
出街先帶-v-
同雷子健 羅賓奴同丫強一人一條-.-

仲話遲d買埋一樣既波衫踢波w0r-.-

我都想架._.
落到場到幾威=v=


10/7
今日坐左成朝-.-
悶死我喇~___~
訓到4點幾落樓下踢波-.-
好有feel._.
返到屋企發現未做功課@﹏@
                                                           - 傻瓜` 莪很嬡尒 <3 ;

 



2009 年 4 月 19 日  星期日   晴天


2009-04-19 分類: 未分類

食得屎喇
聽日要返學-.-
未掂過功課..
@_@
有咩交a0a?



2009 年 4 月 18 日  星期六   晴天


囧到自己都喊=x= 分類: 未分類


我真系好撚想轉校囉^0^
0rz..未試過比賽輸成5粒
食蛋=_=
成班含家產..
開波前 有條撚樣話對面點勁點勁..
跟住個個都吾撚跑..
成隊本身已經好廢,,
文又吾識分身..
對面個個睇實文..
我地d廢物又要淨系比文..
人地開角球..
個後衛跳起身
角球直入
自問我打得吾差..
系班尻屎後衛累..
搞撚笑^_^
不過人地又真系勁..
輸 我系估到
但系無諗過輸5粒..
 



2009 年 4 月 17 日  星期五   晴天


=_=` 不安 分類: 未分類

琴日踢踢下波落雨 ,,
跟住,,
d人走哂`
得返8個
跟住丫銘果d
話玩攬球@_@
超好玩的
7個打一個(那人很可怕呢!v!)
衝力:99
身體平衡:99
力度:98
氣勢:不斷增加
速度:60(缺點)
(怪獸)

下次再玩過+v+




 

好緊張=_=
聽日比賽喇-3-
吾知會系點呢..
短暫目標入四強@_@
加油!
 



2009 年 4 月 15 日  星期三   晴天


傳聞你身邊有個他 兩個人很快樂嗎? 分類: 未分類

四月十八號 .
期待 ..
呢次系我中學第一年既學界比賽 ..
我吾希望會輸 ..
當然 ..
我會做返好龍門呢個位 ..=]
分組賽時,,
失球數字:2
第一球系對葉紀果時..比文超君入左v33v
第二球系對s0折..因為果場人地棄左權 ..放軟哂手腳..

已進入8強..
8強第一場對李兆基 ..
 好緊張 ..
聽人講好勁
有港青 ..淆淆地 ..

李賢堯下年可能再無足球隊..
所以今年可能系最後一年
加油!!