琴日朝早7點幾出左門口去陪敏怡賣旗-3- 先知原來好難搵到人買旗-3- 但系幾開心=v= 跟住去到9點左右 就拉左敏怡去睇-3- 嘻=v= 琴日睇返葉紀對李蕙利-.- 葉紀輸q左^_^ 晒地我一番心機 專登去睇=v= 竟然輸鬼左v3v 不過點都好過我地學校nA 跟住陪敏怡一路坐到11點幾 然後陪左佢返學校lu+_+ 有d吾捨得-3- 有d後悔無送埋佢走v3v 買左對波物@_@ 好緊-.- 同埋吾知襯邊對好-.- 襯邊對都好7.7 所以都未著過去踢波.. 仲用左我十元巨鈔買左條手帶.. 學校 吾比帶.. 出街先帶-v- 同雷子健 羅賓奴同丫強一人一條-.- 仲話遲d買埋一樣既波衫踢波w0r-.- 我都想架._. 落到場到幾威=v= 10/7 今日坐左成朝-.- 悶死我喇~___~ 訓到4點幾落樓下踢波-.- 好有feel._. 返到屋企發現未做功課@﹏@ - 傻瓜` 莪很嬡尒 <3 ;
食得屎喇 聽日要返學-.- 未掂過功課.. @_@ 有咩交a0a?
唉 我真系好撚想轉校囉^0^ 0rz..未試過比賽輸成5粒 食蛋=_= 成班含家產.. 開波前 有條撚樣話對面點勁點勁.. 跟住個個都吾撚跑.. 成隊本身已經好廢,, 文又吾識分身.. 對面個個睇實文.. 我地d廢物又要淨系比文.. 人地開角球.. 個後衛跳起身 角球直入 自問我打得吾差.. 系班尻屎後衛累.. 搞撚笑^_^ 不過人地又真系勁.. 輸 我系估到 但系無諗過輸5粒..
琴日踢踢下波落雨 ,, 跟住,, d人走哂` 得返8個 跟住丫銘果d 話玩攬球@_@ 超好玩的 7個打一個(那人很可怕呢!v!) 衝力:99 身體平衡:99 力度:98 氣勢:不斷增加 速度:60(缺點) (怪獸) 下次再玩過+v+
好緊張=_= 聽日比賽喇-3- 吾知會系點呢.. 短暫目標入四強@_@ 加油!
四月十八號 . 期待 .. 呢次系我中學第一年既學界比賽 .. 我吾希望會輸 .. 當然 .. 我會做返好龍門呢個位 ..=] 分組賽時,, 失球數字:2 第一球系對葉紀果時..比文超君入左v33v 第二球系對s0折..因為果場人地棄左權 ..放軟哂手腳.. 已進入8強.. 8強第一場對李兆基 .. 好緊張 .. 聽人講好勁 有港青 ..淆淆地 .. 李賢堯下年可能再無足球隊.. 所以今年可能系最後一年 加油!!