wthefk
暱稱: ★小傷〞
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2009-06-01
2009-05-31
2009-05-30
2009-05-29
2009-05-28
訪客留言
You can watc... (Travelvideokr)
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 136
今日人氣: 0
累積人氣: 1924
2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天


^v^ 分類: 未分類

黃雄進條撚樣~"~
叫自己做推理進-.-
吾知醜字點寫?
死光頭仔..以為自己邊撚個丫您?
學人搞氣氛?真系好好笑咩..
以為自己好撚串?!
你屋企無鏡照?
無咪自己柯篤尿照鏡囉..
我真系好妒嫉你頭髮甘撚死長^v^..
話吾中意人講粗口..
你平時返學有邊個未聽過你講粗口?
你真系好撚死煩
我打bl0g關你尻撚事?!
成績好最威啦你?
成日叫人隻抽..
你估我地吾夠你打?
我求其派個聰少打柒你都仲得xd
你平時笑得好撚大聲`
煩到西甘^v^`
廢撚柴..!



2009 年 3 月 15 日  星期日   晴天


2009-03-15 分類: 未分類

比賽完左`
1:1和波.
其實以我地成隊甘樣既平均實力..
和波絕對系幸運`..
比人入左果球系因為我發緊夢`
後衛又易比人過`v33v`
比文超入左-___-`
囧`
我地好似無攻過人甘-.-`
成場比人屈住我地黎打..
隻腳傷得幾重~"~
甘大個仔第壹次流甘多血`

-v-
痛痛也...`!



2009 年 3 月 11 日  星期三   晴天


練波` 分類: 未分類

今日練波..
悶悶地咁`
妖`比賽要打龍 屌喇星`
又話我反應快-.-`
話我腳下功夫吾好`
雖然真系吾好`..
總比1e1d果幾個傻仔好掛?
我真系好撚憎1e果件死肥糸 帶眼鏡既
講野勁撚低b...
叫佢睇人無啦啦串尻我`
又廢`
練緊波打籃球?!咩意思?
吾想踢波咪吾好選足球隊啦撚樣`..
廁所見到你就仆街^^;;串77甘?
 



2009 年 3 月 10 日  星期二   晴天


害怕變了你負累.. 分類: 未分類

琴日定前日系西村個公園仔到見到自己個名^v^`
真系吾知邊撚個夠膽做吾夠膽認呢`!
---------------------------------------------------------------
前2日踢波整親`
依家傷口發炎v333v
好銀痛`
今日打籃球-.-`
h0白痴呢`
我仲以為有人陪我著短褲-﹏-`
吾覺得著長褲好煩架咩?
又臭又焗-.-
---------------------------------------------------------------
聽日練波
聽fd講..星期六比賽`-v-
吾知點呢`...



2009 年 3 月 6 日  星期五   晴天


2009-03-06 分類: 未分類

今日吾洗返學a_a
系屋企悶左成日-__-