哇哇哇`
今日練波`!
跑左好小時間XD
因為我遲到`!
唉`最衰都係果個傻糸光啦`
要我抄成語`搞到我-0-
成60句
痴孖筋咖`!手都軟埋`!
今日練波都係做返平時果D野`!
跟住玩玩下`丫S!R叫左我去B組同A組果邊玩3 VS 3`!
挺有挑戰性的...
但畢竟相差2年~_~
星期六B組有比賽
佢地就好啦`
C組就算有比賽我都吾想去
D人廢到..
得1個幾好`
不過想訂波杉就真既-V-
聽人講吾好著`
又無人買咪算數囉-V-
昆返老媽子2舊都吾錯^V^`!
-----------------------------------------------------------------------------
丫的`佢去左好遠好遠既天國`!
我連佢一面都未見過`就走左`
希望童吾好甘吾開心啦`!
|