今日pe堂..勁悶`成班吾識打排球-.-
亂打一通^_^
我地班h0 q多傻仔^v^`
打左陣排球比misssssss收左我地組個波..
話我地太煩..成日周圍走`
林+保返左黎也`甘都吾死得v3v`
今曰個班主任都食左屎甘
勁好火`一開口就鬧人
`唉`呢個禮拜日日踢波
無一日放學會早過7點走出球場`
我真的好囍歡足球`!
0h yayaya`!
0h sh!t sh!t sh!t``
條頸拉親v3v`
隻腳比人踢親`@_@
痛痛也`!
今晚訓廳-v-
大伯黎左`咩意思`?!
訓開大床要我訓廳`
莪條腰會痛死v33333v! |