今日老師無提我... 搞到我吾記得左去英文寫作班 -v-` 跟住去左葵廣到買髮泥.. 之前比老師收左囉...痴線架.\/. 有排先比返我 依家買返先-v- 帥聰買左d林丫爸同我丫麻用既定型泡沬...` 笑死我喇-v-`! 不求fans..只求cm-v-`!
呢個系我新既BL0G 得閒多D黎CM啦-V-`! 我個ID名你地甘蠢 我諗你地都系吾明咖喇~"~! 慢慢睇清楚啦-V- 唉...-V-