我好憎呢間學校
憎呢間學校1a班既同學`
你地無良惢..
比個八婆琪屈尻我..^v^
甘撚勁吾搵人嘈我?
你真系好撚八婆囉`
白撚痴?你無撚啦啦做乜柒野打我?
我老母都未打我..你打我?
如果你系男仔我打撚左你好耐..
你以後試下再郁我d野..
我真系打撚柒你..
你真系以為自己邊撚個?^v^`!
識f.2好威.!? 咪搵佢地黎我班嘈囉`
八撚婆`
.................................................................
致從前的好朋友們^v^;;
你地以後有咩事我吾會幫你地^v^
吾好再同我講野`..
我憎死你地丫..
我吾會再有你地呢d所謂既朋友`
有欠交我亦會捉到正一正`
系你地要同琪甘fd既^v^`
蕙.我識左你幾耐?
我5年級就識你`
估吾到你會為左條撚樣吾幫我..
意.
我識錯亦睇錯你`..
林`好失望好失望`
我吾知你為左咩吾肯出黎..
但系..你都系睇到..
我真系好嬲你`..
可能我甘樣打出黎好白痴好白痴`
可能你地都吾會睇`..睇左都未必會理..
點都好 我都吾會再當你地系fd`.. |